Jeg skulle have min mens på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.370 visninger
40 svar
48 synes godt om
6. august 2014

Anitta J

Vi er ved at skulle skal have lagt nyt gulv på i vores hus, da jeg så skulle fjerne gulvtæppe i stuen fik jeg ondt sådan nederst i maven, jeg har i et par dage nu haft temmelig ømme bryster så jeg valgte at tage en test. Jeg er inden for de sidste 6 mdr begyndt at få ømme bryster når det er ved at være tid til mens, så alene på det grundlag ville jeg ikke teste.
Nå men jeg har så lige tager de her teste for 5 minutter siden, stregen kom efter et minut ca, troede ikke helt på den så tog lige en mere, også her kom stregen, dog lidt langsommere men den er der, og nu mens jeg skriver dette indlæg er de begge blevet mere tydelige end da jeg tog billedet.
Nu mit spørgsmål- kan jeg regne med testene, når min mens egentlig burde komme på mandag?
Grunden til jeg spørger er fordi jeg plejer at kunne mærke en graviditet en uges tid før forventet mens, hvor jeg plejer at brække mig i lange baner, og have så mange mens smerter, intet af dette har jeg mærket til nu, så derfor er jeg i tvivl om de nu passer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

Anitta J

Her kan i se hvordan testene har udviklet sig, mens jeg skrev indlægget

Anmeld

6. august 2014

stjernehimmel

Tillykke.....

Testen kan du bestemt regne med, men mulighederne for en bio er der jo når du ikke er længere endnu 

Anmeld

6. august 2014

Anitta J

stjernehimmel skriver:

Tillykke.....

Testen kan du bestemt regne med, men mulighederne for en bio er der jo når du ikke er længere endnu 

Takker?? hvor er det vildt hvis det lykkes. Jeg har faktisk en tid hos lægen d. 19/8 med henblik på nærmere undersøgelse fordi at vi har prøvet i 1 1/2 år uden held.

Jeg ved chancen for bio er stor lige nu, men håber da på at det vil kunne lykkes??

Anmeld

6. august 2014

Sniks86

Tillykke 

Anmeld

6. august 2014

Anitta J

Sniks86 skriver:

Tillykke 

Mange tak

Anmeld

6. august 2014

stjernehimmel

Takker?? hvor er det vildt hvis det lykkes. Jeg har faktisk en tid hos lægen d. 19/8 med henblik på nærmere undersøgelse fordi at vi har prøvet i 1 1/2 år uden held.

Jeg ved chancen for bio er stor lige nu, men håber da på at det vil kunne lykkes??

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at blob bliver i hulen...

Husk at lyt til kroppen, når den siger du skal slappe af

Anmeld

6. august 2014

Mor til F

Tillykke

for,  at den lille spire bliver siddende i maven. 

Anmeld

6. august 2014

Anitta J

stjernehimmel skriver:

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at blob bliver i hulen...

Husk at lyt til kroppen, når den siger du skal slappe af

Rigtig mange gange tak

Håber også at den bliver og vokser sig stor og fin

Jeg begynder i skole på næste fredag, og har lige en røvfuld nattevagter jeg lige skal have overstået så til oktober kan jeg slappe lidt mere af

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

Jeg har nu været ved lægen for at få bekræftet. Men deres test var negativ, jeg kunne sagtens se en rød streg under den blå, men lægen og sygeplejersken sagde at stregerne skulle være lige tydelige før at den var positiv
De mente iøvrigt heller ikke at alke de teste jeg har lavet her hjemme er positive, og nu kommer jeg så til at se udløbs dato på pakkerne, de udløb 07/14. Så de har nok bare vist falsk positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.