Vi er ved at skulle skal have lagt nyt gulv på i vores hus, da jeg så skulle fjerne gulvtæppe i stuen fik jeg ondt sådan nederst i maven, jeg har i et par dage nu haft temmelig ømme bryster så jeg valgte at tage en test. Jeg er inden for de sidste 6 mdr begyndt at få ømme bryster når det er ved at være tid til mens, så alene på det grundlag ville jeg ikke teste.
Nå men jeg har så lige tager de her teste for 5 minutter siden, stregen kom efter et minut ca, troede ikke helt på den så tog lige en mere, også her kom stregen, dog lidt langsommere men den er der, og nu mens jeg skriver dette indlæg er de begge blevet mere tydelige end da jeg tog billedet.
Nu mit spørgsmål- kan jeg regne med testene, når min mens egentlig burde komme på mandag?
Grunden til jeg spørger er fordi jeg plejer at kunne mærke en graviditet en uges tid før forventet mens, hvor jeg plejer at brække mig i lange baner, og have så mange mens smerter, intet af dette har jeg mærket til nu, så derfor er jeg i tvivl om de nu passer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld