Jeg skulle have min mens på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Anitta J

De to på det nederste billede har jeg iøvrigt lige taget nu her. Og stregen på alle testene kom inden for et minut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

stjernehimmel

camian skriver:

Jeg har nu været ved lægen for at få bekræftet. Men deres test var negativ, jeg kunne sagtens se en rød streg under den blå, men lægen og sygeplejersken sagde at stregerne skulle være lige tydelige før at den var positiv
De mente iøvrigt heller ikke at alke de teste jeg har lavet her hjemme er positive, og nu kommer jeg så til at se udløbs dato på pakkerne, de udløb 07/14. Så de har nok bare vist falsk positiv

Lige tydlige..... det har jeg ALDRIG hørt før...tværtigmod.....

eij jeg ville altså smutte ind og købe en test selv, og tag den... hvis du så farve i den de tog lyder det sku mystisk

jeg købte en på apoteket der hedder clinic den var faktisk rigtig go...

Anmeld

7. august 2014

Hullabullabulla

camian skriver:

Jeg har nu været ved lægen for at få bekræftet. Men deres test var negativ, jeg kunne sagtens se en rød streg under den blå, men lægen og sygeplejersken sagde at stregerne skulle være lige tydelige før at den var positiv
De mente iøvrigt heller ikke at alke de teste jeg har lavet her hjemme er positive, og nu kommer jeg så til at se udløbs dato på pakkerne, de udløb 07/14. Så de har nok bare vist falsk positiv

Slå du bare kold vand i blodet, jeg tror ikke så mange teste ville vise falsk positiv.

Tag en tur i Matas og køb en clear blue digital

Anmeld

7. august 2014

stm2812

camian skriver:

Det kan jo også ske dine teste har været mere følsomme. Eller hvis din urin ikke har været koncentreret nok Hvis jeg var dig ville jeg købe nogle nye teste og så prøve igen om et par dage med morgenurin. Håber den er der

Anmeld

7. august 2014

esioul

camian skriver:

Vi er ved at skulle skal have lagt nyt gulv på i vores hus, da jeg så skulle fjerne gulvtæppe i stuen fik jeg ondt sådan nederst i maven, jeg har i et par dage nu haft temmelig ømme bryster så jeg valgte at tage en test. Jeg er inden for de sidste 6 mdr begyndt at få ømme bryster når det er ved at være tid til mens, så alene på det grundlag ville jeg ikke teste.
Nå men jeg har så lige tager de her teste for 5 minutter siden, stregen kom efter et minut ca, troede ikke helt på den så tog lige en mere, også her kom stregen, dog lidt langsommere men den er der, og nu mens jeg skriver dette indlæg er de begge blevet mere tydelige end da jeg tog billedet.
Nu mit spørgsmål- kan jeg regne med testene, når min mens egentlig burde komme på mandag?
Grunden til jeg spørger er fordi jeg plejer at kunne mærke en graviditet en uges tid før forventet mens, hvor jeg plejer at brække mig i lange baner, og have så mange mens smerter, intet af dette har jeg mærket til nu, så derfor er jeg i tvivl om de nu passer

det lyder godt nok underligt.

Har aldrig hørt om de skal være lige tydelige.

Synes du skal købe en digital 

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

stjernehimmel skriver:

Lige tydlige..... det har jeg ALDRIG hørt før...tværtigmod.....

eij jeg ville altså smutte ind og købe en test selv, og tag den... hvis du så farve i den de tog lyder det sku mystisk

jeg købte en på apoteket der hedder clinic den var faktisk rigtig go...

Jamen jeg forstår det virkelig heller ikke, test stregen på lægens test var ikke bragende rød, men man skulle heller ikke kæmpe for at se den. Da jeg ventede min datter så den nøjagtig ligesådan ud, og hun er da 5 år nu.
Så vidt jeg har forstået så stiger hcg hver dag, så hvis koncentrationen ikke Er så høj endnu, så burde testen vel heller ikke være bragende positiv:/ jeg må få købt en digital test

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

stm2812 skriver:

Det kan jo også ske dine teste har været mere følsomme. Eller hvis din urin ikke har været koncentreret nok Hvis jeg var dig ville jeg købe nogle nye teste og så prøve igen om et par dage med morgenurin. Håber den er der

Jeg har været på natarbejde og har derfor ikke sovet inden jeg tog til lægen, og har tisset en hel del i nat, måske det kunne have noget at sige?
Jeg skal ind til byen nu her, så køber jeg en digital test

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

Jeg har lidt svært ved at fange hvad der svarer til morgenurin da jeg arbejder nat i hele denne uge, og jeg er ikke så god til at få sovet længe nok når jeg kommer hjem. Men prøver at holde mig så længe jeg kan og så prøve at teste med digital test

Anmeld

7. august 2014

stm2812

camian skriver:

Jeg har været på natarbejde og har derfor ikke sovet inden jeg tog til lægen, og har tisset en hel del i nat, måske det kunne have noget at sige?
Jeg skal ind til byen nu her, så køber jeg en digital test

Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide. Det er vist noget med urinen helst skal ligge i blæren i 4 timer for at den er rigtig koncentreret. Der er i hvert fald stadig håb for dig

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

Hmm den udmelding fra lægen tror jeg ikke på...

Test igen med nogle friske teste om et par dage.  Held og lykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.