Jeg skulle have min mens på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Rabije

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Kan nu ikke forstå din Læges udmelding ?
En Læge sagde til mig ude på sygehuset en strej er en strej svag eller tydelig

og jeg tror nu ikke det er alle der kan lave 2 lige tydelige streger da ikke før man er meget langt hende så

men jeg vil da sige tillykke her fra
du er da helt sikkert gravid.

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

Snorkfrøkenen skriver:

Hmm den udmelding fra lægen tror jeg ikke på...

Test igen med nogle friske teste om et par dage.  Held og lykke!! 

Jeg har lige været i Matas men de havde ingen clearblue, så må se om jeg kan finde nogen et andet sted

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

anna111 skriver:

Kan nu ikke forstå din Læges udmelding ?
En Læge sagde til mig ude på sygehuset en strej er en strej svag eller tydelig

og jeg tror nu ikke det er alle der kan lave 2 lige tydelige streger da ikke før man er meget langt hende så

men jeg vil da sige tillykke her fra
du er da helt sikkert gravid.

Nej jeg forstår det heller ikke helt:/
Jeg har også altid hørt at en streg er en streg, og jeg kunne altså fint se den på deres, den var bare ikke lige så klar som kontrol stregen

Har ikke oplevet problemer med valmed før, og på de her kommer stregen inden for er minut. Men prøver en ny test imorgen

Anmeld

7. august 2014

Rockertand

camian skriver:

Jeg har nu været ved lægen for at få bekræftet. Men deres test var negativ, jeg kunne sagtens se en rød streg under den blå, men lægen og sygeplejersken sagde at stregerne skulle være lige tydelige før at den var positiv
De mente iøvrigt heller ikke at alke de teste jeg har lavet her hjemme er positive, og nu kommer jeg så til at se udløbs dato på pakkerne, de udløb 07/14. Så de har nok bare vist falsk positiv

Ha-ha, sådan noget BAVL for din læge at lukke ud!
Jeg har testet med en TRE ÅR for gammel test - og den blev nøjagtig lige så positiv som alle de andre.

Tillykke, du er gravid, bum.

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

Rockertand skriver:

Jeg har testet med en TRE ÅR for gammel test - og den blev nøjagtig lige så positiv som alle de andre.

Årh det håber jeg ihvertfald jeg er
Hmm så at de skulle have været brugt for 7 dage siden har højst sansynligt ingen betydning?
Ih jeg håber virkelig den er der xx

Anmeld

7. august 2014

Anitta J

Rockertand skriver:

Og tak iøvrigt

Anmeld

7. august 2014

modesty

Jeg har nu været ved lægen for at få bekræftet. Men deres test var negativ, jeg kunne sagtens se en rød streg under den blå, men lægen og sygeplejersken sagde at stregerne skulle være lige tydelige før at den var positiv
De mente iøvrigt heller ikke at alke de teste jeg har lavet her hjemme er positive, og nu kommer jeg så til at se udløbs dato på pakkerne, de udløb 07/14. Så de har nok bare vist falsk positiv

Undskyld mig, men det er da en totalt inkompetent læge. Det er da almen viden at en streg nr. 2 betyder positiv, uanset styrke - det står jo også i indlægssedlen.

Tillykke med graviditeten. 

Anmeld

7. august 2014

Lotus86

Du er da helt sikkert gravid, det er der vist ingen tvivl om, tillykke

Og knap så meget Tillykke med din inkompetente læge

Anmeld

7. august 2014

Snorkfrøkenen

camian skriver:

Jeg har lige været i Matas men de havde ingen clearblue, så må se om jeg kan finde nogen et andet sted

Gør det. Og så kan jeg se, jeg ikke er den eneste, der pænt meget regner med, du snart sidder med endnu en positiv test - forældet eller ej. Held og lykke med spiren. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.