Spørgsmål om su og enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Men så betaler din eks vel også halvdelen på lånet? Altså de andre 100.000.

Vi skal have lavet fælles kontier om . Sådan så JEG står for alt med bilen . Han skal intet betale . Men han er bare med ejer ? Hvis du forstår hva jeg mener . Det lidt svært at forklare over beskeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Kan i ikke få bilen og lånet skrevet over i dit navn? Så din eks ikke betaler den og den kun er din? For det må man gerne.

Nej ! Ingen af os kan låne uden den anden !

Derfor vi ville beholde bilen , slippe for at gå i minus . Så han bare står som mes ejer mens jeg betaler lånet, benzin osv .. Han skal intet betale .

Anmeld

4. august 2014

AnnaK89

Anonym skriver:

Vi skal have lavet fælles kontier om . Sådan så JEG står for alt med bilen . Han skal intet betale . Men han er bare med ejer ? Hvis du forstår hva jeg mener . Det lidt svært at forklare over beskeder.

Jeg forstår godt hvad du mener, men i ejer begge bilen og det er desværre det kommunen ser på.

Anmeld

4. august 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener, men i ejer begge bilen og det er desværre det kommunen ser på.

Så må jeg jo gå glip af de penge . Og finde en billigere og mindre bolig til mine børn og mig

Tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

4. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Nej ! Ingen af os kan låne uden den anden !

Derfor vi ville beholde bilen , slippe for at gå i minus . Så han bare står som mes ejer mens jeg betaler lånet, benzin osv .. Han skal intet betale .

Men har i ikke allerede bilen og lånet? Min kæreste har da haft slettet mig fra et fælles lån så det troede jeg sagtens man kunne når man havde fået lånet.

Anmeld

4. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Men har i ikke allerede bilen og lånet? Min kæreste har da haft slettet mig fra et fælles lån så det troede jeg sagtens man kunne når man havde fået lånet.

Vi har allerede lånet jo ..

Det kan man ogs , hvis man har råd til at betale den anden ud . Hvilket vi ik har desv ellers havde vi gjort det .

Anmeld

4. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Vi har allerede lånet jo ..

Det kan man ogs , hvis man har råd til at betale den anden ud . Hvilket vi ik har desv ellers havde vi gjort det .

Her skulle vi ikke betale hinanden ud, min kæreste skulle bare skrive under på en ny aftale hvor han ville afbetale lånet alene. Og det er vel det samme i din situation. Du vil beholde bilen og betale lånet ud alene?Det burde da være muligt.

Anmeld

4. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle sammen.

Har lige et spørgsmål . Jeg er på su og min kæreste og jeg er lige gået fra hinanden ! Vi har en bil sammen hvor vi begge står på lånet . Nogen der ved om kommune vil kræve den skal sælges eller jeg skal købe ham ud ???

For det har jeg ik råd til , og hvis ik jeg har en bil ka jeg ikk nå at aflevere unger og komme i skole !?!?

Hvis bilen er købt med ejendomsforbehold (læs købskontrakten igennem), så kan man aflevere nøglerne og få slettet restgælden, hvilket klart vil være det mest intelligente i jeres situation.

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis bilen er købt med ejendomsforbehold (læs købskontrakten igennem), så kan man aflevere nøglerne og få slettet restgælden, hvilket klart vil være det mest intelligente i jeres situation.

Det er den desv ikk har ringet og hørt

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Her skulle vi ikke betale hinanden ud, min kæreste skulle bare skrive under på en ny aftale hvor han ville afbetale lånet alene. Og det er vel det samme i din situation. Du vil beholde bilen og betale lånet ud alene?Det burde da være muligt.

Desv .. Det kan de ikk . Fordi min indtægt kun er su . Har forhørt mig hos hende der solgte os den. Da det er min fætters kæreste, og de kan intet gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.