Hvilken drikkedunk får jeres børn med i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

esiuol22

Ingen drikke dunk her. Synes det er en dårlig vane, gør det sværere at stoppe med ble om natten hvis man har for vane ar drikke meget om aftenen. 

Min pige har altid fået en tår vand inden sengetid,men gør det faktisk ikke mere.

Men kan anbefale sistema drikkedunke. De er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

esiuol22

stm2812 skriver:

Nu nævner ts jo ikke i startindlægget en specifik grund til hvorfor det skal være drikkedunk, og derfor tror jeg mange nævner (inklusiv mig selv) at hun også bare kan bruge et kop. Så behøver hun hverken bruge tid eller penge på en ny drikkedunk. Forslag burde vel altid være velkomne

Hej det er de også, men spøger efter en drikkedunk der ikke drypper, og får en del at vide om hvad jeg ikke må putte i den, tandstilling, dårlige vaner og om at blive ble fri om natten, og det er også ok folk kommer med deres mening, og dejligt der er kommet en del gode forslag til det jeg spurgte om  

Og syntes ikke alle behøver gøre tingende på samme måde, børn er forskellige og det er deres forældre også

Anmeld

30. juli 2014

et-ønske

Det har jeg aldrig brugt og kunne bestemt heller ikke finde på det

Min datter har aldrig bedt om noget at drikke om natten så kan slet ikke sætte mig ind i at det er nødvendigt....

Anmeld

30. juli 2014

Tranebaer

Nike laver spildfrie drikkedunke. Der er sådan en ventil i, så uanset hvordan du vender og drejer den, så drypper den ikke. Og man skal bare suge, så kommer der vand. Der er ikke nogen "lukning"/låg eller andet på. Smart til det I skal bruge den til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

stm2812

esiuol22 skriver:

Hej det er de også, men spøger efter en drikkedunk der ikke drypper, og får en del at vide om hvad jeg ikke må putte i den, tandstilling, dårlige vaner og om at blive ble fri om natten, og det er også ok folk kommer med deres mening, og dejligt der er kommet en del gode forslag til det jeg spurgte om  

Og syntes ikke alle behøver gøre tingende på samme måde, børn er forskellige og det er deres forældre også

Ja det kan jeg sagtens forstå kan være lidt træls, men folk mener det jo godt. Dem der evt nævner det med tænderne er sikkert fordi de ikke går ud fra at du ved det Selv vil jeg ikke tro det skader når man ikke bruger det særlig meget men aner det ikke

Og vil lige indskyde at vores datter (3år) har været blefri om natten i over et halvt år, på trods af hun får vand om aftenen/natten, så det burde ikke være et problem. Selvfølgelig skal de da have mulighed for at få noget at drikke om natten

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

stm2812 skriver:

Ja det kan jeg sagtens forstå kan være lidt træls, men folk mener det jo godt. Dem der evt nævner det med tænderne er sikkert fordi de ikke går ud fra at du ved det Selv vil jeg ikke tro det skader når man ikke bruger det særlig meget men aner det ikke

Og vil lige indskyde at vores datter (3år) har været blefri om natten i over et halvt år, på trods af hun får vand om aftenen/natten, så det burde ikke være et problem. Selvfølgelig skal de da have mulighed for at få noget at drikke om natten

Skrev også i et tideliger svar, at jeg så på det som at folk ville min datter det godt

Men undre mig bare over, at folk ikke regner med jeg ved noget om, hvad der er godt og knap så godt, ene og alene på den bagrund, at jeg efterlyser en drikkeflaske til min datter om natten, så hun har adgang til vand.

Men ja ser det også som omsorg de forskellige svar, men lidt overdrevet i forholdt til hvad jeg spurte om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.