Hvilken drikkedunk får jeres børn med i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

Mor1986

Vores er to og får hendes sutteflaske med i seng med vand i. Hun nægter at tage vand af koppen og da hun er et meget tørstigt barn så synes jeg ikke hun skal undvære. Og hun drikker en del i løbet af natten. 

Det skal siges det kun er om natten hun ikke vil tage kop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Misscbn

esiuol22 skriver:

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

min på snart 3 har aldrig haft noget ved sin seng at drikke, og har aldrig bedt om det, når han sover så sover han 

Anmeld

30. juli 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
esiuol22 skriver:

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

Begge mine børn får et glas med vand det har de stående så de selv ka nå , hvid de bliver tørstige .. Det står i vinduet hos min søn , og på en komode hos min datter

Anmeld

30. juli 2014

Chantie

Ingen drikke dunk her. Synes det er en dårlig vane, gør det sværere at stoppe med ble om natten hvis man har for vane ar drikke meget om aftenen. 

Min pige har altid fået en tår vand inden sengetid,men gør det faktisk ikke mere.

Men kan anbefale sistema drikkedunke. De er gode.

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

Tak for alle svarende , og ja lidt løftede pegefingre ind i mellem  som sagt sover hun også om natten, og har ikke kaldt på vand, men da hun har tendens til kronisk forstoppelse, og jeg tror en del af grunden er at hun ikke helt drikker nok, kan se i forholdt til venners børn og praktik i vuggestue at hun drikker klart mindre ind dem, derfor vil jeg gerne, at hun om ikke andet også har muligheden for vand om natten, og jeg vil selvfølge ikke give saft, kender godt til tandstilling og sukker  

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

Mor1986 skriver:

Vores er to og får hendes sutteflaske med i seng med vand i. Hun nægter at tage vand af koppen og da hun er et meget tørstigt barn så synes jeg ikke hun skal undvære. Og hun drikker en del i løbet af natten. 

Det skal siges det kun er om natten hun ikke vil tage kop

kunne også være en ide bare at bruge flasken  tror jeg må købe et par nye suttehoveder, lyder til en god ide at bruge den som drikkedunk om natten, og så en drikkedunk til ture ud af huset  hovedsagen er her at få mere væske i hende. 

Anmeld

30. juli 2014

Mor1986

esiuol22 skriver:

kunne også være en ide bare at bruge flasken  tror jeg må købe et par nye suttehoveder, lyder til en god ide at bruge den som drikkedunk om natten, og så en drikkedunk til ture ud af huset  hovedsagen er her at få mere væske i hende. 

Sådan har jeg det nemlig også. Og så må folk tænke deres når de hører det er sutte flaske. Det er jeg ligeglad med

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

Hold da op, hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet, istedet for at komme med pegefingre??! Jeg er åbenbart også¨en dårlig mor som giver sin søn noget at drikke til og om natten

Han vågner og er tørstig, og så kan han tage vand. Gør I ikke det, hvis I vågner og er tørstige? Det gør jeg i hvertfald.

Og hvis min søn først skal vente på vi kommer ind med vand, så er han hurtig vågen, og svær at falde til ro igen. Hvis han har sin kop, tager han bare en lille tår og lægger sig igen Han har ikke tungere bleer af den grund

Vi har en WOW kop, da Lukas ellers kan komme til at hælde vand ud i sengen, og han registrere det ikke altid, så er sengen helt våd

Men vi er super glade for wow koppen. Og jeg er en SÅ dårlig mor, at han også får den i stuen, når han gentagende gange har væltet sin kop. Så meget elsker jeg altså ikke at vaske gulv

Og den er også altid med på tur, da den er nem lige at hive frem. Min søn esker den, og kalder den "tilte koppen" idet at han ikke spilder når den ryger på gulvet.

(Ja min søn har altså arvet hans mors uheldige arme, og vælter alt omkring ham )

Anmeld

30. juli 2014

Kløver

Mor11 skriver:

Bruger ingenting hvis han er tørstig kalder han, og så får han et glas vand. Det sker som regel kun i puttesituationen, aldrig midt om natten. 

Det samme her

Anmeld

30. juli 2014

Kløver

Vi har en kop stående med vand, men sjældent han beder om vand om natten  

i børnehaven har min søn en drikkedunk med, den sunde man kan købe bla på apoteket, den synes jeg er ret tæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.