Hvilken drikkedunk får jeres børn med i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.669 visninger
35 svar
39 synes godt om
30. juli 2014

esiuol22

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

SanJose

Lidt nysgerrig - hvorfor skal din datter have en drikkedunk med i sengen?

Anmeld

30. juli 2014

Isabella_mor

Her får knægten vand i en kop. Det kan han og har han alle dage (siden han kunne drikke af kop selv) kunnet administrere.

Anmeld

30. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har en lille hylde ved sengen hvor der er en kop vand, en lille skål med et par sutter i og sådan. 

Anmeld

30. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bruger ingenting hvis han er tørstig kalder han, og så får han et glas vand. Det sker som regel kun i puttesituationen, aldrig midt om natten. 

Anmeld

30. juli 2014

MorTil4<3

esiuol22 skriver:

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

ingen drinkedunk, de er kun en rod til noget skidt , grimme suttetænder og et barn der vil have sit drinkedunk overalt

her kan børnene kalde også vores dreng på kun 2 og sige at han er tørstig, så får de et glas vand, og så det godnat igen ..

men drinkedunk er no go , de har en de kan tage med i bilen når vi skal ud og køre langt, eller i skoven/stranden..
men hjemme er den forbudt

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

esiuol22 skriver:

Hej, min søn på 2, får af en kop nu. Men ellers bruger vi de drikkedunke fra apoteket! De er som regel to farvede, de er mega gode!

Dem brugte jeg også som overgang fra mælk til vand, når han vågnede om natten osv.

De koster 25-35,- kr så meget overkommeligt ;-)

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

Chevro skriver:

Hej, min søn på 2, får af en kop nu. Men ellers bruger vi de drikkedunke fra apoteket! De er som regel to farvede, de er mega gode!

Dem brugte jeg også som overgang fra mælk til vand, når han vågnede om natten osv.

De koster 25-35,- kr så meget overkommeligt ;-)

Idag bruger vi dem ofte når vi er på tur, i bilen osv. De er super praktiske, fylder ikke meget - og holder tæt! :-)

Men bruger dem udelukkende til vand (; Da alt andet er meget dårligt for tænderne i flaske og dunk ;-)

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

SanJose skriver:

Lidt nysgerrig - hvorfor skal din datter have en drikkedunk med i sengen?

Hej jeg vil gerne hun har noget vand at drikke, hvis hun vågner og lige er tørstig, hun kalder ikke efter vand og drikker ikke særligt meget i løbet af dagen selvom vi prøver at logge ligt mere i hende, desuden har hun tendens til forstoppelse, så syntes gerne hun må drikke også om natten hvis hun lige vågner og er lidt tørstig

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

MilleMus1988 skriver:

ingen drinkedunk, de er kun en rod til noget skidt , grimme suttetænder og et barn der vil have sit drinkedunk overalt

her kan børnene kalde også vores dreng på kun 2 og sige at han er tørstig, så får de et glas vand, og så det godnat igen ..

men drinkedunk er no go , de har en de kan tage med i bilen når vi skal ud og køre langt, eller i skoven/stranden..
men hjemme er den forbudt

Her er det fordi jeg endelig gerne vil have hun drikker lidt mere, også for at undgå forstoppelse, ingen chance for hun hænger i den, for hun gider ikke drikke så meget  vi laver te selskab med vand hvor hun leger og vi alle drikker og har en kop på badeværelset hvor hun bare kan lege og drikke af vandet. ud over det vi selvfølge altid servere til maden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.