Happiness skriver:
Hold da op, hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet, istedet for at komme med pegefingre??! Jeg er åbenbart også¨en dårlig mor som giver sin søn noget at drikke til og om natten 
Han vågner og er tørstig, og så kan han tage vand. Gør I ikke det, hvis I vågner og er tørstige? Det gør jeg i hvertfald. 
Og hvis min søn først skal vente på vi kommer ind med vand, så er han hurtig vågen, og svær at falde til ro igen. Hvis han har sin kop, tager han bare en lille tår og lægger sig igen
Han har ikke tungere bleer af den grund 
Vi har en WOW kop, da Lukas ellers kan komme til at hælde vand ud i sengen, og han registrere det ikke altid, så er sengen helt våd 
Men vi er super glade for wow koppen. Og jeg er en SÅ dårlig mor, at han også får den i stuen, når han gentagende gange har væltet sin kop. Så meget elsker jeg altså ikke at vaske gulv 
Og den er også altid med på tur, da den er nem lige at hive frem. Min søn esker den, og kalder den "tilte koppen" idet at han ikke spilder når den ryger på gulvet.
(Ja min søn har altså arvet hans mors uheldige arme, og vælter alt omkring ham
)
Hvem har nævnt noget som helst om dårlige mødre i denne tråd? Det handler om vand, ro på.