Hvilken drikkedunk får jeres børn med i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

stm2812

esiuol22 skriver:

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

Vores datter har altid bare fået et kop med som står så hun selv kan nå det. Og det har vi aldrig haft problemer med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Lilotte87

Hehe tænk at du er nødt til, at forklare hvorfor du spørger. Og stadig er der kun et par enkelte der rent faktisk svarer på det du spørger om :-D Fuldstændig som i politik! 

Anmeld

30. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Happiness skriver:

Hold da op, hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet, istedet for at komme med pegefingre??! Jeg er åbenbart også¨en dårlig mor som giver sin søn noget at drikke til og om natten

Han vågner og er tørstig, og så kan han tage vand. Gør I ikke det, hvis I vågner og er tørstige? Det gør jeg i hvertfald.

Og hvis min søn først skal vente på vi kommer ind med vand, så er han hurtig vågen, og svær at falde til ro igen. Hvis han har sin kop, tager han bare en lille tår og lægger sig igen Han har ikke tungere bleer af den grund

Vi har en WOW kop, da Lukas ellers kan komme til at hælde vand ud i sengen, og han registrere det ikke altid, så er sengen helt våd

Men vi er super glade for wow koppen. Og jeg er en SÅ dårlig mor, at han også får den i stuen, når han gentagende gange har væltet sin kop. Så meget elsker jeg altså ikke at vaske gulv

Og den er også altid med på tur, da den er nem lige at hive frem. Min søn esker den, og kalder den "tilte koppen" idet at han ikke spilder når den ryger på gulvet.

(Ja min søn har altså arvet hans mors uheldige arme, og vælter alt omkring ham )

Hvem har nævnt noget som helst om dårlige mødre i denne tråd? Det handler om vand, ro på. 

Anmeld

30. juli 2014

2721

Vi har været glade for disse 2 fra Tommee tipppee
På billed 2 er det den lyserøde i midten. Den er lidt svær at åbne i starten, mener fangede han den hurtigt. Det er et sugerør af plast
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

stm2812

Lilotte87 skriver:

Hehe tænk at du er nødt til, at forklare hvorfor du spørger. Og stadig er der kun et par enkelte der rent faktisk svarer på det du spørger om :-D Fuldstændig som i politik! 

Nu nævner ts jo ikke i startindlægget en specifik grund til hvorfor det skal være drikkedunk, og derfor tror jeg mange nævner (inklusiv mig selv) at hun også bare kan bruge et kop. Så behøver hun hverken bruge tid eller penge på en ny drikkedunk. Forslag burde vel altid være velkomne

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

Mor11 skriver:

Hvem har nævnt noget som helst om dårlige mødre i denne tråd? Det handler om vand, ro på. 

Det var min måde at være lidt ironisk Selv ro på

Anmeld

30. juli 2014

Mille82

Vi stiller et glas vand til hvert barn, vi har en stejl trappe, og jeg gider ikke skulle ned midt om natten når de er tørstige.. Vi har for øvrigt alarm med sensor, og jeg har stået i mit evakostume midt om natten søvndrukken, med et glas vand og har fået aktiveret skidtet - som der desuden tager billeder. Alarmcentralen må have moret sig.

Så nej vand på bordene her om natten.

Begge børn har været renlige om natten  som hh 3 år og 9 mdr og 3 år og 2 mdr.. Så deres vanddrikkeri er ikke så galt om natten.

Anmeld

30. juli 2014

JohanneKR

Mine drenge spørger ofte efter vand både aften og nat, i sær i denne tid, så vi er også med på drikkedunk i sengen 

Vi bruger MAM -"Learn to drink cup" 

(find den  her)

Den drypper ikke og er nem at drikke af, også af den store dreng på 4 1/2

Anmeld

30. juli 2014

De3Guldklumper

esiuol22 skriver:

Hej jeg er på udkig efter en drikkedunk, som min pige på 2år kan få med i sengen, helst en det ikke løber ud af, hvis den ligger ned.

Så jeg er lidt nysgerrig, hvad bruger i og hvorfor? og meget gerne med billeder På forhånd tak

Jeg har aldrig selv brugt at give en drikkedunk med i seng men tænker at når du nu gerne vil om en kop så ikke var bedre end en sutteflaske.

Måske en kop fra WOW kunne være god? Kender den ikke - har aldrig set eller rørt ved en men den skulle efter sigende være spild fri og det tænkte jeg ville være genialt når den skal med i seng

Anmeld

30. juli 2014

esiuol22

Lilotte87 skriver:

Jep er nu ikke noget der slår mig ud  men ja er da tankevækkende så mange der hurtig lige kommer med formaninger, om noget andet end det jeg har spurgt om, tænker de vil min datter det godt og muligvis tror jeg er tabt bag en vogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.