Billede fra tidlig scanning uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

o1Mutte

sukkergrisen skriver:

Mit hcg tal fra lægen var 16.383...er det godt eller skidt?

Tror det er skidt.. Har regnet ud til at det ca burde være 337920 nu hvis det havde fordoblet sig hveranden dag siden den 2..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

sukkergrisen

Nåh jamen tak for lort... Jeg ved ingenting... Havde lige fået mit humør bare en smule tilbage.. Men det dalede da godt nok lige drastisk igen...... Nu gider jeg ikke være her mere for idag!!

Anmeld

25. juli 2014

o1Mutte

sukkergrisen skriver:

Nåh jamen tak for lort... Jeg ved ingenting... Havde lige fået mit humør bare en smule tilbage.. Men det dalede da godt nok lige drastisk igen...... Nu gider jeg ikke være her mere for idag!!

Sorry jeg skrev det

Anmeld

25. juli 2014

female

sukkergrisen skriver:

Uha da. Såfremt man opretter en tråd for at få råd og vejledning, må man forvente at det netop er det, som man modtager - ud fra det oplysningsniveau som vi i et debatforum har.
Jeg tror, at vi alle håber og krydser fingre for, at du er gravid. Tilsvarende formoder jeg, at scanningsklinikken håbede, at de kunne se hjerteblink. Eftersom det imidlertid ikke var tilfældet ville de dog næppe give dig evt falske forhåbninger.
Personligt har jeg ingen ide om, hvorvidt du er gravid, eftersom jeg ikke har tilstrækkelig viden om hverken scanningsbilleder eller hcg-niveau, men jeg krydser fingre for dig. Hvis du imidlertid kun vil modtage indlæg, der støtter troen om en succesfuld graviditet, vil jeg foreslå, at du skriver det i dit indlæg. Dermed undgår du unødig vrede og skuffelse.

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

Self oprettede jeg tråden for at søge vejledning. Men hvis i vidste hvor grædefærdig jeg var igår, så vil i ikke vide hvor meget jeg er nu...
Kan ikke tåle ret meget..

Anmeld

25. juli 2014

esioul

sukkergrisen skriver:

Self oprettede jeg tråden for at søge vejledning. Men hvis i vidste hvor grædefærdig jeg var igår, så vil i ikke vide hvor meget jeg er nu...

Jeg har prøvet at vejlede dig ud fra den viden jeg har omkring behandling og scanninger. 

Kan ikke lige se hvad jeg ellers kunne gøre. Kan ikke sige det hele er ok, da jeg vil mene at der skulle ku' ses hjerteblink på nuværende tidspunkt når du kender den præcise dato for ægoplægning. 

Anmeld

25. juli 2014

stjernehimmel

sukkergrisen skriver:

Du spurgte og hun svarede dig pænt og ærligt...

det er forståeligt at det er et ømt emne, men derfor kan du godt svare ordentligt...

Anmeld

25. juli 2014

female

sukkergrisen skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er også en sårbar situation, som du befinder dig i. Ud fra mange af indlæggene lyder det dog ikke til, at alt håb er ude endnu. Vi er mange der krydser fingre for dig og håber på en lykkelig slutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.