Billede fra tidlig scanning uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

sukkergrisen

Man kan jo tydeligt se "noget rundt" inde i blommesækkene.

Vil dog sige at min scanning fra 7+2 så meget anderledes ud. Der kunne man se en aflang, lys "dims" inde i blommesækken. 

Var der hjerteblink? Det bør der jo være i 7+2.

Jeg skal ikke kunne sige hvad de runde inde i dine blommesække betyder - men ja, de ligner de scanningsbillieder du viser fra uge 5. Men da du har været i behandling, kan man jo fastslå meget præcist hvor lang du er henne, så det giver ikke rigtigt mening at du skulle være to uger mindre end forventet.

Håber at næste scanning viser at alt er fint.

PS: Hvis jeg var dig, ville jeg kræve en ny scanning nu - eller en bedre forklaring fra lægen. Det virker som om hun har været meget vag i sine formuleringer. Hvad mente hun med at du skulle aflyse den anden scanning. Er det fordi hun var sikker på at de var gået til? Eller hvordan? Hvis jeg ikke kunne få bedre svar nu, ville jeg betale for en privat scanning - ville ikke kunne vente i to uger med at få svar.

Nej hun sagde ikke noget om at hun troede der var noget.
Vi skulle ikke regne med noget.
Hun sagde at hun bare syntes vi skulle aflyse den tid ved lægen til vandrejournal osv.
Dumme kælling man.

Hun scannede både på maven og indeni.

Men hun havde kun dårlige nyheder at fortælle.

Ikke noget med noget, og Hva nu hvis osv.

MEn jeg kan fortælle jer,  at hvis hun så meget som bare har lidt forkert,  så får hun klage pr e mail med det samme jeg finder ud af det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

modesty

sukkergrisen skriver:

Hun sagde at hun bare syntes vi skulle aflyse den tid ved lægen til vandrejournal osv.
Dumme kælling man.

MEn jeg kan fortælle jer,  at hvis hun så meget som bare har lidt forkert,  så får hun klage pr e mail med det samme jeg finder ud af det! 

OK.

Altså, ud fra fotoet at dømme, tror jeg desværre ikke at du får gode nyheder til næste scanning... MEN jeg er jo ikke ekspert.

Men det virker meget underligt at hun ikke bare melder klart ud og siger at der ikke længere er liv - hvis det er dét hun mener? Det virker som om hun har været super vag?

Ufølsomme læger er desværre noget man ind imellem falder over i systemet (var selv ude for en gynækolog som var på samme måde) - men det mindste man kan bede om, er da klar besked og grundig kommunikation.

Kan du evt. ringe til din praktiserende læge, sætte ham ind i situationen og bede om en henvisning til en gyn, der kan scanne dig asap?

Anmeld

25. juli 2014

Bettezen

sukkergrisen skriver:

Her er mit billede fra dagen scanning.

Er der andre, som har været ude for tomme blommesække, hvor det alligevel blev til noget?

Skal have taget blodprøve igen i næste uge, og scanning om to uger i skive, hvor jeg er blevet behandlet.

Dagens scanning fandt sted i aalborg, fordi de i skive har sommerferie-lukket.

Synes ikke hun virkede ret prof! Hun startede endda ud med at sige, at der måske slet ikke var noget..

Hvad er det for noget at sige?!

Ej ej ej den dumme dame. Er hun blind? 

Der ligger da to små guldklumper.  

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

Bettezen skriver:

Ej ej ej den dumme dame. Er hun blind? 

Der ligger da to små guldklumper.  

Håber du har ret :-)

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

modesty skriver:

OK.

Altså, ud fra fotoet at dømme, tror jeg desværre ikke at du får gode nyheder til næste scanning... MEN jeg er jo ikke ekspert.

Men det virker meget underligt at hun ikke bare melder klart ud og siger at der ikke længere er liv - hvis det er dét hun mener? Det virker som om hun har været super vag?

Ufølsomme læger er desværre noget man ind imellem falder over i systemet (var selv ude for en gynækolog som var på samme måde) - men det mindste man kan bede om, er da klar besked og grundig kommunikation.

Kan du evt. ringe til din praktiserende læge, sætte ham ind i situationen og bede om en henvisning til en gyn, der kan scanne dig asap?

Jeg skal til scanning på tirsdag kl 10.
Og får svar på blodprøve her i eftermiddag.

Anmeld

25. juli 2014

modesty

sukkergrisen skriver:

Jeg skal til scanning på tirsdag kl 10.
Og får svar på blodprøve her i eftermiddag.

Godt at du ikke skal vente to uger. 

!

Anmeld

25. juli 2014

Maurasmussen

Sådan se mit ud 5+3.. 

Synes nu altså også jeg kan se noget på dit billede. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2014

esioul

Maurasmussen skriver:

Sådan se mit ud 5+3.. 

Synes nu altså også jeg kan se noget på dit billede. 

Der er noget at se ja, men efter at TS har været i behandling, er man ikke i tvivl om hvornår befrugtningen er sket, og så burde der være hjerteblink nu. 

Men vi håber på mirakler 

Anmeld

25. juli 2014

esioul

Dumme kælling man.

Hvad står der ud for CRL på billederne?

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

esioul skriver:

Hvad står der ud for CRL på billederne?

Det står der ikke noget om?

Kan ihvertfald ikke finde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.