Her er mit billede fra dagen scanning.
Er der andre, som har været ude for tomme blommesække, hvor det alligevel blev til noget?
Skal have taget blodprøve igen i næste uge, og scanning om to uger i skive, hvor jeg er blevet behandlet.
Dagens scanning fandt sted i aalborg, fordi de i skive har sommerferie-lukket.
Synes ikke hun virkede ret prof! Hun startede endda ud med at sige, at der måske slet ikke var noget..
Hvad er det for noget at sige?!
Man kan jo tydeligt se "noget rundt" inde i blommesækkene.
Vil dog sige at min scanning fra 7+2 så meget anderledes ud. Der kunne man se en aflang, lys "dims" inde i blommesækken.
Var der hjerteblink? Det bør der jo være i 7+2.
Jeg skal ikke kunne sige hvad de runde inde i dine blommesække betyder - men ja, de ligner de scanningsbillieder du viser fra uge 5. Men da du har været i behandling, kan man jo fastslå meget præcist hvor lang du er henne, så det giver ikke rigtigt mening at du skulle være to uger mindre end forventet.
Håber at næste scanning viser at alt er fint.
PS: Hvis jeg var dig, ville jeg kræve en ny scanning nu - eller en bedre forklaring fra lægen. Det virker som om hun har været meget vag i sine formuleringer. Hvad mente hun med at du skulle aflyse den anden scanning. Er det fordi hun var sikker på at de var gået til? Eller hvordan? Hvis jeg ikke kunne få bedre svar nu, ville jeg betale for en privat scanning - ville ikke kunne vente i to uger med at få svar.
Anmeld