Billede fra tidlig scanning uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

sukkergrisen

Jeg undskylder hvis jeg har stødt nogle...

Har bestilt en tid til på mandag kl.13.30. til blodprøve igen..men kan først få svar dagen efter..og da har jeg jo også været til scanning..tager det hele med...om det så er positivt eller ej...som jeg så inderligt håber...

Ja det er en meget ømt emne, da min søster på 32 har prøvet at få børn siden hun var ligeså gammel som mig, hvis ikke yngre..
Hun har aborteret spontant 2 gange, fordi hun ikke kan holde det i sig..
Og været igennem 3 x ivf. uden held.

Nu gider hun snart ikke mere...og jeg ville være ked af, hvis det blev det samme med mig, for så får vores forældre ingen børnebørn..jo min kærestes forældre har 3 børnebørn, men mine søskendes og jegs forældre får ingen, hvis ikke snart der sker noget.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Krusedulle

sukkergrisen skriver:

Jeg undskylder hvis jeg har stødt nogle...

Har bestilt en tid til på mandag kl.13.30. til blodprøve igen..men kan først få svar dagen efter..og da har jeg jo også været til scanning..tager det hele med...om det så er positivt eller ej...som jeg så inderligt håber...

Ja det er en meget ømt emne, da min søster på 32 har prøvet at få børn siden hun var ligeså gammel som mig, hvis ikke yngre..
Hun har aborteret spontant 2 gange, fordi hun ikke kan holde det i sig..
Og været igennem 3 x ivf. uden held.

Nu gider hun snart ikke mere...og jeg ville være ked af, hvis det blev det samme med mig, for så får vores forældre ingen børnebørn..jo min kærestes forældre har 3 børnebørn, men mine søskendes og jegs forældre får ingen, hvis ikke snart der sker noget.....

Hvis det kan hjælpe lidt så blev jeg selv scannet da jeg var ca 6+3 og man kunne kun se en "Tom sæk". Jeg blev scannet på to forskellige scanner og ingen ting!

Fik taget blodprøver med to dages mellemrum og de var ca. 31000 første gang og ca 40000 2. gang. (Hcg stiger IKKE det dobbelt fra omkring 5. uge). Læge kunne ikke forstå at der ikke var noget for mine tal var fine.

Jeg blev scannet igen og efter lidt tid (og hjælp fra to læger og en sygeplejerske) fandt de et lille hjerte blink. 

SÅ det kan sagtens være at du er gravid og at du bare er blevet scannet af en skovl ligesom mig eller at du ikke er særlig langt henne og det er svært at se.

Ventetiden er forfærdenlig men den ER stadigvæk håb.

knus og tanker fra mig 

Anmeld

25. juli 2014

Wik

Jeg har lige været hele møllen igennem med tidlige skanninger, og blodprøver.  Og jeg vil derfor høre dig, hvad regner dum dine uger ud fra? Menstruation eller ægløsning(hvis du kendt den) eller ud fra hvornår I var sammen? Det er meget sigende for det du er igennem lige nu og vigtigt hvis jeg skal give en råd eller et håb.

Skørt du har to  

Skriv bare privat, hvis det er bedre. 

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

Wik skriver:

Jeg har lige været hele møllen igennem med tidlige skanninger, og blodprøver.  Og jeg vil derfor høre dig, hvad regner dum dine uger ud fra? Menstruation eller ægløsning(hvis du kendt den) eller ud fra hvornår I var sammen? Det er meget sigende for det du er igennem lige nu og vigtigt hvis jeg skal give en råd eller et håb.

Skørt du har to  

Skriv bare privat, hvis det er bedre. 

Jamen jeg regner da ud fra min sidste menses første dag. Men kunne da godt være jeg skulle regne ud fra ægløsningen istedet for. Fik taget æg ud d. 18 juni. Og sat op d. 21. Måske er det det som er galt? For så skal jeg jo to uger tilbage som passer med uge 5. Men da jeg fik taget blodprøve d. 2.juli sagde hende i skive at jeg var 4 uger. Så ved ikke lige hvad jeg skal regne ud fra.

Anmeld

25. juli 2014

CL24

sukkergrisen skriver:

Jamen jeg regner da ud fra min sidste menses første dag. Men kunne da godt være jeg skulle regne ud fra ægløsningen istedet for. Fik taget æg ud d. 18 juni. Og sat op d. 21. Måske er det det som er galt? For så skal jeg jo to uger tilbage som passer med uge 5. Men da jeg fik taget blodprøve d. 2.juli sagde hende i skive at jeg var 4 uger. Så ved ikke lige hvad jeg skal regne ud fra.

Det gir rigtig god mening :-) for der er jo der ægget blir befrugtet man skal regne fra. Der er det mest præcis :-)))

så der jo et meget større håb <3

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

prøv at se denne her..

der har jeg taget den dag jeg fik taget æggene uge..

så igår var jeg faktisk kun 5+0..så kan det jo godt passe at man intet kan se..

ååh er faktisk lidt lettet nu..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2014

Wik

sukkergrisen skriver:

Ja, det er forhåbentlig det nemlig. Jeg var sten sikker på at jeg var over 6 fulde uger da jeg kom til min, og der var intet at se, så det måtte jo være gået til grunde.

Det viste sig dog 2 uger efter at der var hjerteblink, så tag ikke efter det du er sikker på nemlig den 21 , ikke mens. Det var rådet fra skejby akut klinik. Det ser for mig fint ud dit billede, dog er der to Men det forklare jo sig selv hvis du har fået hjælp, er der jo stor sandsynlighed for tvillinger. 

Kæmpe held og lykke jeg tror på dig og følger med

Anmeld

25. juli 2014

esioul

sukkergrisen skriver:

prøv at se denne her..

Men du havde jo ikke sidste mens den 18, når dine æg blev taget ud der. 

Der er denne terminsberegner, hvor man kan indtaste ægudtagnings datoen.

http://www.nordica.org/beregn_termin

Anmeld

25. juli 2014

o1Mutte

sukkergrisen skriver:

prøv at se denne her..

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/termins-beregning.htm

Brug denne og din ægløsning er den dag du fik taget æg ud.. Der var du 2+0.. 

Anmeld

25. juli 2014

sukkergrisen

Altså så egentlig kan man sige, at jeg er 7+2 idag, men det inde i maven er kun 5+2?

De to første uger var der jo intet barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.