holdte jeres mavefornemmelse ang. køn stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Toeffe87

Vi var begge overbeviste om at vi ville få en dreng første gang. De sidste ting jeg købte var endda blå (vi kendte ikke kønnet inden fødslen.
Men ud kom en pige
Denne gang har jeg ingen anelse endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

mortilnoahogmelina

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Min gjorder begge gange .

Anmeld

7. juli 2014

Mother-love

Jeg troede den første var en pige. Men drømte det var en dreng. Og ud kom en pige.
Denne gang har jeg drømt det er en pige. Tror det er en pige. Men er spændt på om det så viser sig at være rigtigt eller det er en dreng.

Indtil videre ( er 11+4) har mine graviditeter været vidt forskellige. Men jeg har ikke noget ønske om noget bestemt. En pige er ligeså velkommen som en dreng er. Bare barnet er sundt og raskt er jeg faktisk ligeglad

Anmeld

12. juli 2014

mt2

Tak for alle jeres tilbagemeldinger.
Dejligt at læse hvordan andre også har haft det

En lille update fra mig holdte min mavefornemmelse stik, og der gemmer sig en baby-dreng i maven 

Anmeld

12. juli 2014

Kamilla-m

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Jep alle fem gange .

Anmeld

12. juli 2014

Anonymo

mt2 skriver:

Ja, jeg drømte om en pige og syntes at omtale maven som "ham" var meget mærkeligt og ud kom en tøs også 

Anmeld

12. juli 2014

-Sigrid-

Begge piger har heddet 'hun' siden uge 7 og 5. Første gang begyndte jeg bare at kalde hende for hun, og anden gang gik jeg ind til min mand (han sad på kontoret) og sagde 'jeg ved godt du ikke vil vide kønnet, men jeg har ikke lyst til at holde det hemmeligt for dig; vi skal have en lille pige'... Der var jeg fem uger henne, og efter flere gange have set at der 'mangler' noget imellem benene tror jeg på det. Og ellers er vi mange som bliver meget overrasket 

Anmeld

12. juli 2014

M (:

mt2 skriver:

Min mavefornemmelse sagde hele vejen igennem PIGE, men ud kom en lille dreng 

Anmeld

13. juli 2014

Isabella_mor

ja. begge gange har jeg vidst inden scanning at det var en dreng... og det har holdt stik.

men nu er der jo 50% chance for at svare rigtigt om det er en dreng eller en pige

men fornemmelsen har været stærk omkring begge gange..

dog drømte jeg forleden at jeg fødte lillebror og så var han faktisk en pige. og i min drøm gik jeg totalt i panik, for alt hvad jeg har er til en dreng.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.