holdte jeres mavefornemmelse ang. køn stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.682 visninger
38 svar
6 synes godt om
5. juli 2014

mt2

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

mrhl

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Fra jeg stod med den positive test, var jeg helt overbevist om at det var en pige! Og det var en pige. Men havde jo også 50% chance for at gætte rigtigt kan man sige :-)

Anmeld

5. juli 2014

mt2

mrhl skriver:

Fra jeg stod med den positive test, var jeg helt overbevist om at det var en pige! Og det var en pige. Men havde jo også 50% chance for at gætte rigtigt kan man sige :-)

Ja selvfølgelig er der 50/50 om man rammer rigtig 
Men der må man sige du havde ret fra starten da 

Anmeld

5. juli 2014

Anna2706

Ja! Jeg var helt sikker på at det var en dreng, og jeg havde også drømt det flere gange Og det var det også 

Anmeld

5. juli 2014

SHERO

Begge gange, første gang var jeg sikker på en dreng på trods af alle mente pige, og fik en dreng, gangen efter fik jeg også ret og fik en pige

Anmeld

5. juli 2014

FruK

Jeg var sikker på, at jeg skulle have en pige første gang - og ud kom en dreng.

Anden gang fik jeg lavet moderkagebiopsi og fik at vide, at det var en pige. Havde ikke nogen fornemmelse inden da.

Anmeld

5. juli 2014

Nadia&Daniel

mt2 skriver:

Ja Min mavefornemmelse sagde PIGE - vi valgte ikke at kende kønnet (så lidt lange 9 mdr) Og vi fik en lille Laura

Anmeld

5. juli 2014

lineog4

Jeg troede det var en kattekilling eller en alien og ud kom...... En pige, hun er godt nok glsd for katte og virker også ofte som en fra det ydre rum, men alligevel...

Nej spøg til side, jeg har kun i den sidste graviditet haft ikke bare en mavefornemmelse for jeg følte jeg vidste det - jeg var ikke er sekund i tvivl om det var en dreng og ud kom en dreng. Og jeg påstår jeg nu hvis jeg skulle have flere børn (og det skal jeg ikke så det er helt omkostningsfrit ) ville vide kønnet næsten med det samme....

Anmeld

5. juli 2014

Louise H.

Jeg var overbevist fra starten af, at jeg ventede en pige og jeg fik ret ;-)

Anmeld

5. juli 2014

Christine

mt2 skriver:

Nej, jeg tager altid fejl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.