holdte jeres mavefornemmelse ang. køn stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

Frk.S

Ja, første gang havde jeg en meget klar fornemmelse af at det var en pige.... og vi fik Freja.

Denne gang regnede jeg også med en pige.... fornemmelsen var dog knap så stærk som første gang. Alle skanninger har vist pige - men mangler da stadig det endelige bevis for at den er god nok. Men mon ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Trekløver(:

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Har altid vidst at jeg ville få en pige og sørme om der ikke kom en pige

Anmeld

5. juli 2014

Katia Juul Skovgaard

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Jeg var ny herinde og kiggede pige-maver vs drengemaver da jeg var 14 uger henne (fjollet når maven ikke er så stor).. Det første der slog mig da jeg kiggede på min mave i spejlet var "det der det er en dreng" og så tænkte jeg ikke mere over det. 

Vi fik ikke kønnet at vide til de forskellige skanninger, men havde stadig en anelse om at det var en dreng.

Da jeg havde født, fik jeg selv lov til at kigge og minsandten om der ikke var en tap

Så for at gøre en lidt lang historie kort, så ja det holdt stik her

Anmeld

5. juli 2014

Clisolka

mt2 skriver:

Jeg var helt sikker på at jeg fik en dreng 1. gang - scanningen sagde en pige, og ud kom en pige 

Anden gang havde jeg ikke den samme fornemmelse, og det var en lillebror der kom ud til os 

Anmeld

5. juli 2014

SandraXOXO

Både første og andengang havde jeg ret. Tredje gang tog jeg fejl. :-D

Anmeld

5. juli 2014

BinaMor

Niks...

Anmeld

5. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

De fleste sagde, at det var en pige, men jeg havde selv drømt, at det var en dreng, så var sikker på det var en dreng, men niks...det var det ikke

Anmeld

5. juli 2014

4kløver

Drømt om en pige første gang fik pige. Drømte ved nr 5 var en dreng og fik dreng  

Og ved den sidste havde jeg lige født nr 4 pige så det var lidt underligt. 

Anmeld

5. juli 2014

Røverdatter

mt2 skriver:

Drømte om en lyshåret, blåøjet dreng (med smilehuller) natten til den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid. Havde ingen anelse om min graviditet før det.

Jeg havde på fornemmelse gennem hele graviditeten at der gemte sig en dreng.

Jeg fødte en dreng, som nu er lyshåret med blå øjne og har de kønneste smilehuller

Anmeld

5. juli 2014

Kay

Med Elna viste jeg bare at det var en pige og det var hun jo 

Denne gang var jeg sikker på at det var en dreng,  men både køns scanning og md sagde pige,  så nu må vi se hvad der kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.