holdte jeres mavefornemmelse ang. køn stik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

Vivienne

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Havde en stærk fornemmelse (eller måske også håb?) om at det var en pige, havde dog drømme om at er en dreng.

Det er en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

PernilleogLouis

mt2 skriver:

Mange af os får en fornemmelse af om det er pige eller dreng der gemmer sig i maven, inden MD.. Jeg skal til MD på fredag, og har de sidste dage haft en kraftig fornemmelse af (og drømt) at det er en lille dreng der gemmer sig.. Så er virkelig spændt på at høre om min fornemmelse er rigtig..

Andre der har prøvet at have en fornemmelse af hvad køn det bliver, og holdt den stik?

Niks var overbevist om at det blev en pige men tog fejl

Anmeld

5. juli 2014

*Mor Til Albert*

mt2 skriver:

Jeps. Min mavefornemmelse holdte stik.

Anmeld

5. juli 2014

Frk_Louise

mt2 skriver:

Vi skal ha' en pige og hver eneste gang, jeg har drømt om bebs - har det været om en pige  Og min fornemmelse sagde også, at det blev en pige. Plus en veninde testede det på et eller andet "kinesisk kalender". Den sagde også en pige  Har godt nok ikke født endnu, men MD scanningen viste en pige! 

Anmeld

5. juli 2014

melila

mt2 skriver:

Jep! Alle sagde det blev en pige! Jeg følte det blev en dreng :-) ved 2 selvbetalte scanninger hos jordmoderhuset sagde de at det blev en pige! Så ud og købe pigetøj! Så til MD viste en lille dreng sig ;-) 

Der sætter jeg ikke mine ben igen! :-)

Anmeld

7. juli 2014

Sunsmile

Spændende læsning. Jeg er 17+2 og kender endnu ikke kønnet. Jeg havde en fornemmelse da jeg va 8+1 i ca 5 sekunder at det er en pige, min kæreste og den kinesiske kalender siger dreng.

Skal md skanning d. 31/7 så er spændt på at finde ud af hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

7. juli 2014

LinLin

De første tre gange var jeg overbevist om at det var en dreng; det var hhv dreng, dreng, pige. (Nummer 3 endte som sen sa)
Denne graviditet har været anderledes (hårdere!) men jeg tænkte alligevel at det nok var en dreng igen - fordi nu havde vi jo fire i forvejen tilsammen

Anmeld

7. juli 2014

Lilott

Lige fra jeg stod med en positiv test var jeg overbevist om at det var en dreng, og det var det så også 

Anmeld

7. juli 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har gættet rigtigt i begge mine graviditeter

Anmeld

7. juli 2014

BigHope13

mt2 skriver:

Her holdt det stik. Havde ikke ønske om hverken den ene eller den anden slags. Men bom en dag da jeg var 9 uger henne havde jeg en drøm om en lille dreng som lignede min kæreste på en prik. Og siden da havde jeg bare sådan en fornemmelse tog til kønsscanning i uge 15 og ganske rigtig lagde der en lille fin baby dreng inde i maven.
Og da han kom til verden, lignede han sin far på en prik og gør det stadig nu hvor han er 8 mdr gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.