Hvilket køn venter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

mit1barn

stm2812 skriver:

Så har vi været til kønsscanningen og vi skal hav endnu en lille pige Så storesøster er enormt glad, da det var hendes højeste ønske

Stort tillykke, hvor er det dejligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Sunsmile

stm2812 skriver:

Så har vi været til kønsscanningen og vi skal hav endnu en lille pige Så storesøster er enormt glad, da det var hendes højeste ønske

Tillykke med din lille pige i maven

Anmeld

14. juli 2014

stm2812

Sunsmile skriver:

Tillykke med din lille pige i maven

Tak skal du haveI må også være ved at være spændte nu?

Anmeld

14. juli 2014

Sunsmile

stm2812 skriver:

Tak skal du haveI må også være ved at være spændte nu?

Det er sjovt for jeg tænker faktisk ikke så meget over hvad det er for et køn, sys det jeg sys er fedt lige nu er at jeg har mærket liv 3 dage træk, sådan nogle små puf et par gange om dagen
Det er mest min kæreste der gerne vil vide kønnet, jeg glæder mig bare til at se hvor stor baby er og hvordan den har det

Anmeld

14. juli 2014

stm2812

Sunsmile skriver:

Det er sjovt for jeg tænker faktisk ikke så meget over hvad det er for et køn, sys det jeg sys er fedt lige nu er at jeg har mærket liv 3 dage træk, sådan nogle små puf et par gange om dagen
Det er mest min kæreste der gerne vil vide kønnet, jeg glæder mig bare til at se hvor stor baby er og hvordan den har det

I bund og grund er det jo faktisk også fuldstændig ligegyldigt. Men syntes selv det er rart at kunne købe det 'rigtige' tøj og legesager

Men ja selve scanningen er jo bare helt fantastisk Det er altid dejligt at få et kig ind...

og skønt du mærker liv.. Glæder jeg mig også rigtig meget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.