Hvilket køn venter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Babybrain

Saphiira skriver:

Her venter vi en bette pige

Har stadigvæk det mærkeligt med at sige "hun" istedet for "barnet" eller "det"

Det forstår jeg godt.

Jeg kommer også hele tiden til at sige "babyen", det føles fremmed at sige "han", men det kommer vel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

mit1barn

JH12 skriver:

Det er bestemt også dejligt at få 'lov' til at få en af hver, især nu hvor vi "kun" skal have disse to guldklumper..

Men det er virkelig også noget jeg liiige skal vende mig til, for føler kun jeg dur til at være mor til piger og troede faktisk også vi ventede en bette prinsesse mere.. Men som jordemoderen sagde, farmand bestemmer kønnet.. og det gik ligesom farmand ønsket det..

Men det bliver dejligt med en lillebror, og storesøster glæder sig enormt meget..

Og tillykke med jeres lille prins.. det bliver da lidt spændende at se hvordan kønnene fordeler sig i december gruppen..

Ja, hahah. Her hjemme "bestemte" den kommende far også kønnet. Han troede på det blev det en dreng og jeg troede at det blev en lille pige

Anmeld

3. juli 2014

JH12

mit1barn skriver:

Ja, hahah. Her hjemme "bestemte" den kommende far også kønnet. Han troede på det blev det en dreng og jeg troede at det blev en lille pige

Her ønsket far sig en pige først og næst en dreng og han får det som han vil.. Vi har begge gættet forkert begge gange

Anmeld

5. juli 2014

Sunsmile

Tillykke med Jeres små drenge og piger, jeg venter spændt til md skanningen d. 31/7

Ja jeg håber jeg får lidt mere lyst til at købe babyting når jeg kender kønnet, sys ikke jeg er kommet dertil endnu, men sys dog det er dejligt at man er begyndt at kunne se min gravide mave

Anmeld

5. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Iiih hvor lækkert med kønsscanninger! tillykke med jeres drenge og piger  Vi venter (u)tålmodigt på md D 22.  

Har dog lige købt et par str 56 bodyer der kan gå til begge køn   De var så lækre bløde at jeg bare MÅTTE slå til selvom det er totalt dumt når vi har en komplet gardarobe fra storebror, haha. Men, lidt nyt skal der jo også være plads til 

Jeg har det rigtig godt, har ikke mærket til kvalme i lang tid nu, og har mærket baby udenpå for første gang i forgårs! Et lille puf helt nederst på maven da jeg lå og mærkede efter inden jeg skulle sove  Desuden mærker jeg liv indvendigt hver dag nu, klart og tydeligt  

det er så til gengæld også blevet hårdere på arbejde. Kan mærke jeg blive mere og mere begrænset fra nu af og det er nok kun et spørgsmål om uger før det bliver for svært at udføre hvad jeg skal og i det hele taget finde opgaver jeg kan udføre 100% uden at blive overbelastet.  

Anmeld

6. juli 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Iiih hvor lækkert med kønsscanninger! tillykke med jeres drenge og piger  Vi venter (u)tålmodigt på md D 22.  

Har dog lige købt et par str 56 bodyer der kan gå til begge køn   De var så lækre bløde at jeg bare MÅTTE slå til selvom det er totalt dumt når vi har en komplet gardarobe fra storebror, haha. Men, lidt nyt skal der jo også være plads til 

Jeg har det rigtig godt, har ikke mærket til kvalme i lang tid nu, og har mærket baby udenpå for første gang i forgårs! Et lille puf helt nederst på maven da jeg lå og mærkede efter inden jeg skulle sove  Desuden mærker jeg liv indvendigt hver dag nu, klart og tydeligt  

det er så til gengæld også blevet hårdere på arbejde. Kan mærke jeg blive mere og mere begrænset fra nu af og det er nok kun et spørgsmål om uger før det bliver for svært at udføre hvad jeg skal og i det hele taget finde opgaver jeg kan udføre 100% uden at blive overbelastet.  

Hvor dejlig at du allerede mærker rigtigt liv og så hver dag.
Jeg mærkede lidt bobler på arbejdet i torsdags og så fredag ugen før, hvor jeg var sikker på jeg mærkede noget, der har været nogle gange hvor jeg har været i tvivl, men det skal jo nok komme

Jeg er også spændt på at høre hvilket køn du venter dig, der er jo snart ikke så længe til.

Ja jeg er jo enig selvom det er min første at den lille ny også skal ha lidt nyt

Har læst lidt om det med at købe tøj, at det kan være lidt svært at vide hvilken størrelse man skal købe det i, de fleste skriver at det er godt at ha et par sæt i str 50, men ellers skal de være større. Regner du med at få et stort barn eller er det bare for at være sikker på at barnet kan passe det du køber i str 56?

Anmeld

6. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sunsmile skriver:

Hvor dejlig at du allerede mærker rigtigt liv og så hver dag.
Jeg mærkede lidt bobler på arbejdet i torsdags og så fredag ugen før, hvor jeg var sikker på jeg mærkede noget, der har været nogle gange hvor jeg har været i tvivl, men det skal jo nok komme

Jeg er også spændt på at høre hvilket køn du venter dig, der er jo snart ikke så længe til.

Ja jeg er jo enig selvom det er min første at den lille ny også skal ha lidt nyt

Har læst lidt om det med at købe tøj, at det kan være lidt svært at vide hvilken størrelse man skal købe det i, de fleste skriver at det er godt at ha et par sæt i str 50, men ellers skal de være større. Regner du med at få et stort barn eller er det bare for at være sikker på at barnet kan passe det du køber i str 56?

Jeg regner med et stort barn gjorde jeg også første gang da både mig og kæresten vejede over 4kg da vi blev født og ja, vores søn vejede så også 4300 og var 56cm, så ingen str 50 her 

Anmeld

8. juli 2014

stm2812

Så har vi været til kønsscanningen og vi skal hav endnu en lille pige Så storesøster er enormt glad, da det var hendes højeste ønske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2014

JH12

stm2812 skriver:

Så har vi været til kønsscanningen og vi skal hav endnu en lille pige Så storesøster er enormt glad, da det var hendes højeste ønske

Ihh stort tillykke med en lille søster ..

Anmeld

9. juli 2014

stm2812

JH12 skriver:

Ihh stort tillykke med en lille søster ..

Tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.