Mor11 skriver:
Iiih hvor lækkert med kønsscanninger!
tillykke med jeres drenge og piger
Vi venter (u)tålmodigt på md D 22.
Har dog lige købt et par str 56 bodyer der kan gå til begge køn
De var så lækre bløde at jeg bare MÅTTE slå til selvom det er totalt dumt når vi har en komplet gardarobe fra storebror, haha. Men, lidt nyt skal der jo også være plads til 
Jeg har det rigtig godt, har ikke mærket til kvalme i lang tid nu, og har mærket baby udenpå for første gang i forgårs! Et lille puf helt nederst på maven da jeg lå og mærkede efter inden jeg skulle sove
Desuden mærker jeg liv indvendigt hver dag nu, klart og tydeligt
det er så til gengæld også blevet hårdere på arbejde. Kan mærke jeg blive mere og mere begrænset fra nu af og det er nok kun et spørgsmål om uger før det bliver for svært at udføre hvad jeg skal og i det hele taget finde opgaver jeg kan udføre 100% uden at blive overbelastet.
Hvor dejlig at du allerede mærker rigtigt liv og så hver dag.
Jeg mærkede lidt bobler på arbejdet i torsdags og så fredag ugen før, hvor jeg var sikker på jeg mærkede noget, der har været nogle gange hvor jeg har været i tvivl, men det skal jo nok komme

Jeg er også spændt på at høre hvilket køn du venter dig, der er jo snart ikke så længe til.
Ja jeg er jo enig selvom det er min første at den lille ny også skal ha lidt nyt

Har læst lidt om det med at købe tøj, at det kan være lidt svært at vide hvilken størrelse man skal købe det i, de fleste skriver at det er godt at ha et par sæt i str 50, men ellers skal de være større. Regner du med at få et stort barn eller er det bare for at være sikker på at barnet kan passe det du køber i str 56?
Anmeld