Hvilket køn venter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
24 svar
32 synes godt om
1. juli 2014

mit1barn

Hej kommende december mødre 

Jeg er i dag 15+5 og i lørdags var jeg til kønsscanning med den kommende far og morfar. Vi fik at vide at vi venter en lille dreng, og det kunne bare ikke være bedre, vi er så glade:-) 

Dog synes jeg at min kvalme er blevet så forfærdelig, og kan kun spise nesquik og drikke cultura 

Hvordan har i det, og hvilket køn venter i jer?

//Pernille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Babybrain

Det var da ikke godt, at du ikke kan spise andet. Men tillykke med jeres søn

Jeg har det udmærket, jeg er bare træt og ugidelig. Vi var også til kønsscanning i lørdags og venter os også en lille dreng  

Jeg er ved at gå i total babybrain og har bare lyst til at købe al mulig, men jeg prøver at beherske mig. 

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

mit1barn skriver:

Hej kommende december mødre 

Jeg er i dag 15+5 og i lørdags var jeg til kønsscanning med den kommende far og morfar. Vi fik at vide at vi venter en lille dreng, og det kunne bare ikke være bedre, vi er så glade:-) 

Dog synes jeg at min kvalme er blevet så forfærdelig, og kan kun spise nesquik og drikke cultura 

Hvordan har i det, og hvilket køn venter i jer?

//Pernille. 

Det er  så skønt for jer Og bare så virkeligt når man kender de bettes køn (Og så kan man jo bare ikke få nok af at kigge ind i babyhulen)

Jeg er nu 13+5 og døjer stadig meget med opkast og kvalme. Har været sygemeldt i 1.5 uge nu, men virker ikke til der sker nogen forbedring Vi skal til kønsscanning på tirsdag... Og nej hvor jeg dog glæder mig til at fortælle vores datter hvad der gemmer sig i maven. Hun bliver dog sur når vi prøver at fortælle hende det godt kan være en dreng, for hun vil altså have en lillesøster

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

Babybrain skriver:

Det var da ikke godt, at du ikke kan spise andet. Men tillykke med jeres søn

Jeg har det udmærket, jeg er bare træt og ugidelig. Vi var også til kønsscanning i lørdags og venter os også en lille dreng  

Jeg er ved at gå i total babybrain og har bare lyst til at købe al mulig, men jeg prøver at beherske mig. 

Tillykke til jer også 

Og ja det er bare vildt svært når først man kender kønnet. Så ved man jo loge præcis hvad man skal gå efter

Anmeld

1. juli 2014

Babybrain

stm2812 skriver:

Tillykke til jer også 

Og ja det er bare vildt svært når først man kender kønnet. Så ved man jo loge præcis hvad man skal gå efter

Tusind tak Ja det er svært.

Håber snart at kvalmen er på retur for dit vedkommende. 

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

Babybrain skriver:

Tusind tak Ja det er svært.

Håber snart at kvalmen er på retur for dit vedkommende. 

Ikke endnu desværre, men håber hver dag bliver anderledes Men kunne jo haves sagt mig selv det når jeg også var hårdt ramt sidst

Anmeld

1. juli 2014

JH12

Vi venter en lille dreng
Vi har i forvejen en pige

Jeg er idag 17+4, og udover en hel masse træthed, har jeg ingen symptomer..

Anmeld

1. juli 2014

mit1barn

JH12 skriver:

Vi venter en lille dreng
Vi har i forvejen en pige

Jeg er idag 17+4, og udover en hel masse træthed, har jeg ingen symptomer..

Tillykke med jeres dreng! Hvor må det være skønt at opleve at blive mor til både en dreng og en pige

Tillykke JH12 med jeres lille søn

stm82: held og lykke med på tirsdag, hvor er det bare spændende!!

Anmeld

2. juli 2014

JH12

mit1barn skriver:

Tillykke med jeres dreng! Hvor må det være skønt at opleve at blive mor til både en dreng og en pige

Tillykke JH12 med jeres lille søn

stm82: held og lykke med på tirsdag, hvor er det bare spændende!!

Det er bestemt også dejligt at få 'lov' til at få en af hver, især nu hvor vi "kun" skal have disse to guldklumper..

Men det er virkelig også noget jeg liiige skal vende mig til, for føler kun jeg dur til at være mor til piger og troede faktisk også vi ventede en bette prinsesse mere.. Men som jordemoderen sagde, farmand bestemmer kønnet.. og det gik ligesom farmand ønsket det..

Men det bliver dejligt med en lillebror, og storesøster glæder sig enormt meget..

Og tillykke med jeres lille prins.. det bliver da lidt spændende at se hvordan kønnene fordeler sig i december gruppen..

Anmeld

2. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Her venter vi en bette pige

Har stadigvæk det mærkeligt med at sige "hun" istedet for "barnet" eller "det"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.