A. Nonymsen skriver:
Vi skal ind og snakke med lægen torsdag, måske får vi svar samme dag...
ved ikke hvor hurtigt man får tid til abort, men ville bare sådan ønske at jeg kunne få det overstået inden vi skal på ferie næste uge...
synesdet er så hårdt for har allerede mave på osv og er så småt begyndt at mærke bobler, og bliver bare slet ikk glad når når jeg mærker det 
Jeg krydser fingre for at der kan ske noget torsdag eller fredag!! Og hvis du har overskud, så håber jeg du giver lyd herinde når du er kommet "så langt". Umiddelbart vil jeg tror du kan komme på hospitalet og få gennemført abort dagen efter der er givet grønt lys fra samråd. Tvivler på at nogen læge vil synes det er forsvarligt at vente mere end det, fordi det er så hårdt for dig.
Det ville helt klart være at foretrække hvis du kan få lov at komme igennem det hurtigt, så tror jeg også du hurtigere kan komme til at sørge og komme videre 
Er rigtigt ked af at du har mærket bobler, det gør det jo ikke nemmere. Men hvis det hjælper noget, så havde jeg valgt det samme og jeg synes det er rigtigt flot at i "tør" vælge som i gør.
Og så håber jeg selvfølgelig i kan få så god en ferie som muligt, under omstændighederne 
Anmeld