Hjælp til mindetatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

Pigent

A. Nonymsen skriver:

Dette bliver langt og rodet...

jeg ventede tvillinger og er pt i 13. Uge, vi var igår til NF scanning og her viser det sig at den ene tvillin mangler hjernekassen, altså at hjernen er blottet og tvillingen vil dø, enten i maven eller lige efter den er født...

den anden tvilling har stor sandsynlighed for at blive handicappet da de deler moderkage, og hvis den syge tvilling går til inde i maven kan den raske også, dvs to døde børn... Eller de begynder at kæmpe om moderkagen hvilket også kan skade den raske...

derudover er chancen for en meget tidlig fødsel også stor hvilket også kan skade den raske...

vi har derfor valgt at få fjernet begge børnene, dette er en ubærlig beslutning og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det.. Men hellere få dem fjernet nu end og gå flere måneder også går noget galt og de skal fjernes ved fødsel/kejsersnit, ellers gå en hel graviditet med et levende barn i maven som dør fra os når det kommer ud...

DERFOR ønsker jeg at få lavet en minde tatovering... En kort tekst med to små hjerter ved siden af... Den skal ikke være for lang da dette er min første tatovering og skal kunne gemmes for den er kun for mig...

Kan godt forstå jeres beslutning. Du får lige et

Her er der nogle ideer
Små fødder sætter dybe spor

Børn med handicap er som sommerfugle med brækkede vinger. - De er lige så smukke som andre børn, de har bare brug for hjælp, til at få spredt deres vinger ud. (Det er godt nok lidt langt)

Livet kan være trist, men det er altid smukt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

A. Nonymsen

Pigent skriver:

Kan godt forstå jeres beslutning. Du får lige et

Her er der nogle ideer
Små fødder sætter dybe spor

Børn med handicap er som sommerfugle med brækkede vinger. - De er lige så smukke som andre børn, de har bare brug for hjælp, til at få spredt deres vinger ud. (Det er godt nok lidt langt)

Livet kan være trist, men det er altid smukt

Har godt tænkt den med de små fødder, den er meget sød...

den anden får jeg dårlig samvittighed over, da jeg jo ikke hjælper det handicappede barn

Anmeld

2. juli 2014

Christine

A. Nonymsen skriver:

Vi skal ind og snakke med lægen torsdag, måske får vi svar samme dag...

ved ikke hvor hurtigt man får tid til abort, men ville bare sådan ønske at jeg kunne få det overstået inden vi skal på ferie næste uge...

synesdet er så hårdt for har allerede mave på osv og er så småt begyndt at mærke bobler, og bliver bare slet ikk glad når når jeg mærker det

Jeg krydser fingre for at der kan ske noget torsdag eller fredag!! Og hvis du har overskud, så håber jeg du giver lyd herinde når du er kommet "så langt". Umiddelbart vil jeg tror du kan komme på hospitalet og få gennemført abort dagen efter der er givet grønt lys fra samråd. Tvivler på at nogen læge vil synes det er forsvarligt at vente mere end det, fordi det er så hårdt for dig.

Det ville helt klart være at foretrække hvis du kan få lov at komme igennem det hurtigt, så tror jeg også du hurtigere kan komme til at sørge og komme videre 

Er rigtigt ked af at du har mærket bobler, det gør det jo ikke nemmere. Men hvis det hjælper noget, så havde jeg valgt det samme og jeg synes det er rigtigt flot at i "tør" vælge som i gør.

Og så håber jeg selvfølgelig i kan få så god en ferie som muligt, under omstændighederne 

Anmeld

2. juli 2014

A. Nonymsen

Christine skriver:

Jeg krydser fingre for at der kan ske noget torsdag eller fredag!! Og hvis du har overskud, så håber jeg du giver lyd herinde når du er kommet "så langt". Umiddelbart vil jeg tror du kan komme på hospitalet og få gennemført abort dagen efter der er givet grønt lys fra samråd. Tvivler på at nogen læge vil synes det er forsvarligt at vente mere end det, fordi det er så hårdt for dig.

Det ville helt klart være at foretrække hvis du kan få lov at komme igennem det hurtigt, så tror jeg også du hurtigere kan komme til at sørge og komme videre 

Er rigtigt ked af at du har mærket bobler, det gør det jo ikke nemmere. Men hvis det hjælper noget, så havde jeg valgt det samme og jeg synes det er rigtigt flot at i "tør" vælge som i gør.

Og så håber jeg selvfølgelig i kan få så god en ferie som muligt, under omstændighederne 

Uanset får jeg ikke abort torsdag, så håber håber håber på fredag... Vi har bare brug for at komme videre, og forkæle vores sTore pige lidt ekstra, for hun mærker tydeligt at mor og far ikke er glade

jeg skal nok give en opdatering når jeg ved noget mere, og tusind tak fordi du har givet dig tid til at lytte til mig <3

Anmeld

6. juli 2014

Christine

A. Nonymsen skriver:

Uanset får jeg ikke abort torsdag, så håber håber håber på fredag... Vi har bare brug for at komme videre, og forkæle vores sTore pige lidt ekstra, for hun mærker tydeligt at mor og far ikke er glade

jeg skal nok give en opdatering når jeg ved noget mere, og tusind tak fordi du har givet dig tid til at lytte til mig <3

Ved ikke om i er taget på ferie nu, men ville lige sige at jeg virkelig håber at du fik en tid fredag og at det gik så godt om det nu kan 

Hvis i er taget af sted, så håber jeg at i kan nyde ferien lidt og få slappet af trods alt.

Anmeld

7. juli 2014

Røverdatter

Sidder med en stor klump i halsen og kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være. Det må være noget af det værste man kan få at vide.

Håber for jer at i har et dejligt netværk der støtter jer og hjælper jer igennem.

Stort kram her fra!

Mht tatovering - jeg ville vente til jeg var helt sikker på hvad der skal stå. Men synes som en anden også har skrevet at du kan jo starte med at få de to fine hjerter og så kan citatet altid komme senere

Anmeld

7. juli 2014

maria_wlt

A. Nonymsen skriver:

Dette bliver langt og rodet...

jeg ventede tvillinger og er pt i 13. Uge, vi var igår til NF scanning og her viser det sig at den ene tvillin mangler hjernekassen, altså at hjernen er blottet og tvillingen vil dø, enten i maven eller lige efter den er født...

den anden tvilling har stor sandsynlighed for at blive handicappet da de deler moderkage, og hvis den syge tvilling går til inde i maven kan den raske også, dvs to døde børn... Eller de begynder at kæmpe om moderkagen hvilket også kan skade den raske...

derudover er chancen for en meget tidlig fødsel også stor hvilket også kan skade den raske...

vi har derfor valgt at få fjernet begge børnene, dette er en ubærlig beslutning og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det.. Men hellere få dem fjernet nu end og gå flere måneder også går noget galt og de skal fjernes ved fødsel/kejsersnit, ellers gå en hel graviditet med et levende barn i maven som dør fra os når det kommer ud...

DERFOR ønsker jeg at få lavet en minde tatovering... En kort tekst med to små hjerter ved siden af... Den skal ikke være for lang da dette er min første tatovering og skal kunne gemmes for den er kun for mig...

Du er den første jeg har "mødt" som har stået i noget ligende.

Min ene søn klarede det dog - De var enæggede og den ene havde rygmarvsbrok. Fik en forsterreduktion i uge 20 på Riget. Alting gik godt derefter og min søn er nu 4.5 år. 

(Gik med den begge indtil de skulle fødes - Han bror lå bare derinde)

Jeg føler virkelig med jer - Det havde gjort verden til forskel hvis i "bare" kunne have fået 1 barn.

Jeg tænker da over nogen gange at Tris er tvilling men det er godt nok ikke meget - Men det er jo også kun fordi jeg jo fik et barn ud af det.

Min største medfølelse med jer og håber at alt går som det skal fremover. 

Anmeld

7. juli 2014

A. Nonymsen

Christine skriver:

Ved ikke om i er taget på ferie nu, men ville lige sige at jeg virkelig håber at du fik en tid fredag og at det gik så godt om det nu kan 

Hvis i er taget af sted, så håber jeg at i kan nyde ferien lidt og få slappet af trods alt.

Vi fik tid fredag og fik en pille der slog fostrene ihjel...

lørdag fødte jeg vores to meget små drenge... Det var det hårdeste i mit liv da vi skulle sige farvel til dem, men der er også en lille lettelse i at det er overstået...

men dergår lang tid før vi er ovre det... Vi er på ferie nu og prøver at nyde dagene...

Anmeld

7. juli 2014

A. Nonymsen

maria_wlt skriver:

Du er den første jeg har "mødt" som har stået i noget ligende.

Min ene søn klarede det dog - De var enæggede og den ene havde rygmarvsbrok. Fik en forsterreduktion i uge 20 på Riget. Alting gik godt derefter og min søn er nu 4.5 år. 

(Gik med den begge indtil de skulle fødes - Han bror lå bare derinde)

Jeg føler virkelig med jer - Det havde gjort verden til forskel hvis i "bare" kunne have fået 1 barn.

Jeg tænker da over nogen gange at Tris er tvilling men det er godt nok ikke meget - Men det er jo også kun fordi jeg jo fik et barn ud af det.

Min største medfølelse med jer og håber at alt går som det skal fremover. 

Åh det er svært at tænke på at du har fået en sund og rasl dreng, for det kunne vi også havde fået...

vi valgte anderledes og må tænke på hvor galt det kunne havde gået for ikke at fortryde for meget... Men er sikker på at vores valg var det rigtige for vores familie da vi også har en knap tre årig at tage hensyn til... Forløbet og fortvivlelsen over hvad der kunne ske ville ødelægge hende for meget

Men hvor er det dejligt det er lykkedes for jer, ville ønske det var os

Anmeld

7. juli 2014

Christine

A. Nonymsen skriver:

Vi fik tid fredag og fik en pille der slog fostrene ihjel...

lørdag fødte jeg vores to meget små drenge... Det var det hårdeste i mit liv da vi skulle sige farvel til dem, men der er også en lille lettelse i at det er overstået...

men dergår lang tid før vi er ovre det... Vi er på ferie nu og prøver at nyde dagene...

Jeg er virkelig, virkelig ked af det på jeres vegne 

Det var fint at i kunne få tid fredag. Og det må være rigtigt svært at give slip på jeres små drenge, men det ville også være det rigtige valg for mig. Håber på det bedste for jer fremover og at tiden vil gøre det nemmere at leve med tabet 

Hvor godt at i har en dejlig lille pige, som forhåbentlig gør ferien bare lidt hyggelig trods alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.