Dette bliver langt og rodet...
jeg ventede tvillinger og er pt i 13. Uge, vi var igår til NF scanning og her viser det sig at den ene tvillin mangler hjernekassen, altså at hjernen er blottet og tvillingen vil dø, enten i maven eller lige efter den er født...
den anden tvilling har stor sandsynlighed for at blive handicappet da de deler moderkage, og hvis den syge tvilling går til inde i maven kan den raske også, dvs to døde børn... Eller de begynder at kæmpe om moderkagen hvilket også kan skade den raske...
derudover er chancen for en meget tidlig fødsel også stor hvilket også kan skade den raske...
vi har derfor valgt at få fjernet begge børnene, dette er en ubærlig beslutning og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det.. Men hellere få dem fjernet nu end og gå flere måneder også går noget galt og de skal fjernes ved fødsel/kejsersnit, ellers gå en hel graviditet med et levende barn i maven som dør fra os når det kommer ud...
DERFOR ønsker jeg at få lavet en minde tatovering... En kort tekst med to små hjerter ved siden af... Den skal ikke være for lang da dette er min første tatovering og skal kunne gemmes for den er kun for mig...
Anmeld