Hjælp til mindetatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

Mimic

A. Nonymsen skriver:

Dette bliver langt og rodet...

jeg ventede tvillinger og er pt i 13. Uge, vi var igår til NF scanning og her viser det sig at den ene tvillin mangler hjernekassen, altså at hjernen er blottet og tvillingen vil dø, enten i maven eller lige efter den er født...

den anden tvilling har stor sandsynlighed for at blive handicappet da de deler moderkage, og hvis den syge tvilling går til inde i maven kan den raske også, dvs to døde børn... Eller de begynder at kæmpe om moderkagen hvilket også kan skade den raske...

derudover er chancen for en meget tidlig fødsel også stor hvilket også kan skade den raske...

vi har derfor valgt at få fjernet begge børnene, dette er en ubærlig beslutning og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det.. Men hellere få dem fjernet nu end og gå flere måneder også går noget galt og de skal fjernes ved fødsel/kejsersnit, ellers gå en hel graviditet med et levende barn i maven som dør fra os når det kommer ud...

DERFOR ønsker jeg at få lavet en minde tatovering... En kort tekst med to små hjerter ved siden af... Den skal ikke være for lang da dette er min første tatovering og skal kunne gemmes for den er kun for mig...

Min dybeste medfølelse, det er ikke fair det valg i har truffet, jeg håber alt det bedste for jer.

"Man kan ikke lukket mørket ude, men man kan lukke lyset ind" er et lille memo der har fulgt mig i mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

A. Nonymsen

Hvad tænker i om

Nothing is ever realy lost <3

as long as we remeber it <3 

Anmeld

1. juli 2014

lineog4

Først kæmpe kæmpe kram - det er svært valg I har truffet.

Jeg tænker den tekst der skal stå på din tatovering skal være lige den tekst der betyder noget for dig - jeg ville selv lade det synke lidt for måske det er noget helt andet når man er kommet oven på chokket.

Jeg fik min tatovering for min datter da hun var 2 år (altså hun ville have blevet 2 år), først der var jeg parat til at finde og udtænke den rigtige....
Og nu skulle jeg vælge en tekst ville det være: et lille lys kan oplyse mørket

Anmeld

1. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

For h.... Hvor er livet unfair en gang imellem

Anmeld

1. juli 2014

Lililili

Åhhhhrrr altså, i får en krammer. 

Hva med " små fødder sætter dybe spor" og så små fødder sammen med. Eller "angels" og så et par små engle. 

Sender jer tusindvis af tanker. 

Anmeld

1. juli 2014

Christine

A. Nonymsen skriver:

Hvad tænker i om

Nothing is ever realy lost <3

as long as we remeber it <3 

Jeg synes det er en god idé 

Og tænker at det er godt hvis det sammenfatter nogle af de følelser du har, så kan godt lide det kommer fra dig selv 

Anmeld

1. juli 2014

A. Nonymsen

Christine skriver:

Jeg synes det er en god idé 

Og tænker at det er godt hvis det sammenfatter nogle af de følelser du har, så kan godt lide det kommer fra dig selv 

Har desværre ikk selv fundet på det, er ikke så kreativ

men det er en del af et citat som bare ramte mig... Det er virkeligt ikke en rar beslutning, og netop som jeg troede det var sådan det skulle gå, men jeg skal åbenbart igennem sådan et samråd, som skal give tilladelse til aborten og da det stadig er en rask baby ved jeg ikke om de kan gå imod vores i forvejen umulige beslutning

undskyld det det lige blev læsset af på dig, er bare så frustreret

Anmeld

1. juli 2014

Christine

A. Nonymsen skriver:

Har desværre ikk selv fundet på det, er ikke så kreativ

men det er en del af et citat som bare ramte mig... Det er virkeligt ikke en rar beslutning, og netop som jeg troede det var sådan det skulle gå, men jeg skal åbenbart igennem sådan et samråd, som skal give tilladelse til aborten og da det stadig er en rask baby ved jeg ikke om de kan gå imod vores i forvejen umulige beslutning

undskyld det det lige blev læsset af på dig, er bare så frustreret

Åh det havde jeg slet ikke tænkt på! Men jeg er sikker på de tager det med i vurderingen at risikoen for den raske er så stor.

Og jeg kan godt forstå det er vildt hårdt, det er en svær situation at stå i. Så jeg ville ønske for dig/jer at det "bare" kunne gå hurtigt. Ved du hvornår i får svar?

Hvis citatet rammer dig, så synes jeg det er det rigtige valg 

Og du skal da bare læsse alt det af du kan!

Anmeld

1. juli 2014

Fumbo

Ville ikke lige gå uden en

Og ellers har jeg bare været enig med nogen af de andre

Anmeld

1. juli 2014

A. Nonymsen

Christine skriver:

Åh det havde jeg slet ikke tænkt på! Men jeg er sikker på de tager det med i vurderingen at risikoen for den raske er så stor.

Og jeg kan godt forstå det er vildt hårdt, det er en svær situation at stå i. Så jeg ville ønske for dig/jer at det "bare" kunne gå hurtigt. Ved du hvornår i får svar?

Hvis citatet rammer dig, så synes jeg det er det rigtige valg 

Og du skal da bare læsse alt det af du kan!

Vi skal ind og snakke med lægen torsdag, måske får vi svar samme dag...

ved ikke hvor hurtigt man får tid til abort, men ville bare sådan ønske at jeg kunne få det overstået inden vi skal på ferie næste uge...

synesdet er så hårdt for har allerede mave på osv og er så småt begyndt at mærke bobler, og bliver bare slet ikk glad når når jeg mærker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.