Barbering af intimområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2014

SussieThyssen

Aalborg_Pigen skriver:

Noget uden for tråden: 

IS SUSSIE BACK?!!!  

Sørme om ikke hun er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Mami

Jeg barbere slet ikke, og det har jeg aldrig oplevet nogen problemer i, og hvis nogen kommentere det, ville jeg blive ret vred, det er en helt naturlig del af kvinde kroppen og det skal man ikke hører for, de beder næppe en med store skamlæber om at fjerne dem så hvorfor skulle de med hårene det er hverken uhygiejnisk eller ulækkert

Anmeld

22. juli 2014

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

Sørme om ikke hun er

Det er dælme længe siden !  

Velkommen tilbage. Jeg husker dine dejlige lange svar

Anmeld

22. juli 2014

modesty

tossen93 skriver:

jeg bruger det der creme fra veet. så undgår jeg at skære mig selv d:
jeg ved godt det er lidt fyfy begrund af de utalige kemikalier der er i. men tillader nu mig selv at synde på det punkt 1-2 gange i måneden (:

Må man spørge hvilken creme du bruger?  Jeg vil ikke vokse hele området, men vil gerne have bikinilinjen taget og jeg bryder mig ikke om at barbere. Jeg synes bare at de har så mange produkter.

Anmeld

22. juli 2014

M (:

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Jeg kan huske, at jeg tænkte som dig - og tænk sig, jeg har ingen anelse om, hvilken "frisure" jeg havde dernede under fødslen - så har nok været pænt ligeglad, da først processen gik i gang 

Anmeld

22. juli 2014

SussieThyssen

Det er dælme længe siden !  

Velkommen tilbage. Jeg husker dine dejlige lange svar

De dukker jo nok op igen ind imellem.

Og tak for de søde ord

Anmeld

22. juli 2014

stjernehimmel

barbere mig som jeg altid gør... og når jeg ikke kan det.. ja så får gemalen lov at gøre det....

Ikke fordi jeg ikke vil ha lægerne ser hår, men kan ikke makke med det 

Anmeld

23. juli 2014

Mie89

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Først og fremmest så er jordemoder, læger, sygeplejersker og lign fuldstændig ligeglade - de har set det hele før 

Men jeg fik min kæreste til at barbere mig da jeg ikke længere kunne se for maven - det var en vildt intim oplevelse og vi morede os meget med det  Ellers gjorde jeg det selv i blinde ind i mellem . 

Dog stoppede jeg et par uger før termin, da jeg synes det klør meget når hårene skal vokse ud igen, og den følelse havde jeg bestemt ikke lyst til oveni at evt sår og revner skulle hele . 

Anmeld

23. juli 2014

Moma

Jeg er åbenbart en gammel "dame" - jeg ville synes, det var pinligt at dukke op glatbarberet som en 10-årig. Men jeg trimmer da.

Sorry - det var ikke det, du spurgte om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.