Barbering af intimområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
38 svar
48 synes godt om
28. juni 2014

Anonym trådstarter

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Jeg barberede mig bare som jeg altid havde gjort, havde ingen problemer med det  

Enten sidde på hug eller så sidde på numsen med spredte ben. 

Anmeld

28. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Hejsa

Undskyld, men jeg synes simpelthen at det er så absurd at synes det er synd for jordemoderen at hun skal belemres med en fuldstændigt normal og naturlig del af kvindekroppen. Jeg kan godt garantere dig at hun vil synes det er så i orden hvis du dukker op med fuld dusk.

Hvad din egen forfængelighed siger, er så en anden sag. 

Jeg kan desværre ikke komme med gode råd, da jeg aldrig barberer mig, men blot trimmer længden lidt, og det kan jeg faktisk ikke huske om jeg blev ved med under graviditeten...

Anmeld

28. juni 2014

Christabelle

Trimmer også kun her og jeg lod bare være da jeg ikke kunne se for maven (tror jeg kunne gøre det sidste gang da jeg var 36 uger henne) Er sikker på min jordemoder var ligeglad og ellers var jeg i hvert fald

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg opgave simpelthen da min mave blev for stor. Og i starten var jeg lidt pinlig over det og tænkte som du. Men jo tættere vi kom jo mere ligeglad blev jeg. For de kunne umuligt have undgået at se sådan en skov før og ellers så fik de muligheden nu.

og tro mig i mens du føder så er du skide ligeglad. Jeg kunne pludselig tisse foran min mand. Har jeg aldrig nogensinde gjort før.

Anmeld

28. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Stod på en stol foran spejlet i badeværelset... så kunne jeg se det hele

Anmeld

28. juni 2014

MetteS81

Jeg prøver mig bare lidt frem i blinde... Kan intet se dernede, så det blir bare som det blir  

Anmeld

28. juni 2014

SandraXOXO

Her var maven ikke så meget i vejen og jeg kunne være glat hele graviditeten igennem. Men altså hvis der er så meget at det genere så barbere de det vel bare af på sygehuset? Selvom jeg tænker at det ikke bliver et problem. :-D

Anmeld

28. juni 2014

EAF

Anonym skriver:

Hejsa

Min mand hjalp mig.

Anmeld

28. juni 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Hejsa

Ja jeg gjorde, jeg syntes efterhånden som maven voksede fandt man nogle tricks 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.