Barbering af intimområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

-Sigrid-

Jeg tror kun jeg har forsøgt at barbere én gang siden jeg var 30 uger henne med den store. Jeg kunne ikke nå derned på det tidspunkt, og siden opdagede jeg at jeg havde så mange strækmærker dernede at det blødte meget den gang jeg prøvede, der var Nethe cirka 3-4 måneder gammel.

Jeg kan fortælle dig at jeg sked på briksen da jeg fødte, og jeg tror at de fleste syntes det er mere ulækkert end en dusk Og jeg fik også tre sting efter, uden at opdage noget, så på det punkt tror jeg heller ikke det er et problem

Jeg tror at hvis det er et problem for nogen at du har en dusk, er det dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Hahahaha, sjov tråd  hvis du ikke vil have din mand til at hjælpe dig, så prøv med et spejl? Eller få det ordnet på en klinik, men jeg er sikker på at personalet på sygehuset har andre ting end at spekulere på din skov, Hihi..

Anmeld

28. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

He Hé havde det på helt samme måde, da jeg var gravid med alberte. Her tog jeg en lille skammel med i bruseren, så jeg lige ku stå med det ene ben lidt oppe. 

Jeg syntes selv jeg havde været rigtig god, til at få det hele med. Da jeg så sku ha lagt ballon kateter, fik jeg en sjov kommentar fra sygeplejersken, om at ja nogen gange var det vist som om at armene blev korter, jo større maven blev. De var nemlig lige nød til at trimme et enkelt sted, som jeg havde "overset"  vh stine

Anmeld

28. juni 2014

mortilsilke

Ej jeg tænker slet ikke over det.. Jeg plejer altid at være glat, men tror slet ikke jeg magter at barbere mig dernede resten af graviditeten (er kun halvvejs).. Men jeg bryder mig (desværre) heller ikke om at have sex efter min mave er vokset, så min kæreste skal intet se, kun jordemoderen, og tror nu hun er vant til det

Anmeld

29. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Første gang famlede jeg mig lidt i blinde - og fik kæresten til at hjælpe  Til slut i graviditeten var jeg så ligeglad som jeg kunne være - og en jordemoder har nok set det der var værre 

2. gang stoppede jeg når jeg ikke kunne mere, og det var jeg glad for med de syninger jeg fik til fødslen... Vær obs på evt. syninger efter fødslen og håret nedenbords 

Anmeld

29. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvis jordemoren har været i faget i nogle år, har hun set alle varianter. Læger og sygeplejersker også, men de skal jo ikke nødvendigvis blandes ind i fødslen. 

Husk, vi er masser, som aldrig har barberet os dernede - og ud fra, hvad jeg har læst, er det naturlige "look" på vej tilbage. 

Anmeld

29. juni 2014

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hejsa

Har begge gange klaret det selv...

Pga pks. ser de gerne at det er fjernet til selve dagen.

Anmeld

29. juni 2014

Mathilde

Jeg kunne skubbe maven først lidt til højre og tage den side og så til venstre, mens jeg sad på toilettet...Dog ikke fuld barbering, mest bare trimning. 

Vil dog sige, at hvis du ikke kan, så tænk ikke på jordemoderen. Som tidligere jordemoderstuderende kan jeg fortælle, at de fleste har kønsbehåring ved fødslen (i hvert fald dem jeg har født med) og man er fuldstændig ligeglad med om der er hår eller ej, når man står i den anden ende det værste der kan ske, er at jordemoderen må klippe lidt hår væk inden evt. syning efterfølgende.

Anmeld

29. juni 2014

Mother-love

Fra ca uge 25-30 stykker trimmede jeg kun. For gad simpelthen ikke alt besværet. Jeg skulle så være helt kort trimmet i den øverste del pga pks. Men det er også det eneste krav der var.

Men jeg ville ærligt talt være ligeglad. For nu er det jo heller ikke ligefrem det flotteste i verden at se et barn bliver presset ud. (Tror jeg ikke)
Og er ret sikker på at jm er ligeglade. Så længe de ikke er så lange at de lukker det hele til. Hahaha
Og der skal jo så nok en del til hehehe.

Anmeld

29. juni 2014

Lukas&Liam<3

Tror de vil grine mere af en skæv barbering end ingen barbering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.