Barbering af intimområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

Stiller et lille spejl på toiletbrættet og så op med det ene ben  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

MetteS81

Jeg skrev tidligere i tråden at jeg bare har prøvet mig lidt frem....indtil igår, hvor kæresten fik lov til at bruge barbermaskinen på mig, haha  Når man ikke er vant til det, så kan det lige til start føles liiidt grænseoverskridende, men det endte med at vi bare grinede og fik en god oplevelse...fordelen var, at han kunne se hvad han lavede og det var altså vældig rart at få frøkenen ordnet  

Anmeld

11. juli 2014

lineog4

Nu har jeg aldrig barberet alt men blot trimmet, men gav lidt op til sidst - gav jo nærmest også op med at tage strømper på for der var godt nok langt ned.

Må indrømme jeg ikke tror jordemoder hverken griner af hår skæv barbering eller andet - tror såmænd slet ikke hun/han bemærker det for der er jo en del andet i gang jeg både sked på gulvet, kastede op ud over min mand, blødte, og ja så i det hele taget nok slet ikke sexet eller pæn ud for neden på noget tidspunkt i fødslen - så gør det kun for din egen skyld, de andre der ser dig føde mødes alligevel ikke af et kønt syn, men tilgengæld et helt fantastisk og smukt øjeblik

Anmeld

12. juli 2014

esiuol22

Sjov tråd Ved den første var det slet ikke kommet på mode eller normalt at være kronraget forneden.

Ved den anden fortrød jeg, at jeg prøvede sent i graviditet, for blev vist pletvis "sådan flødedes det i hvert fald" det lignede vist den skvass reklame, hvor man har hår i forskellige længder og områder der er pletvis skallede  

Men ikke noget jeg overhovedet har tænkt på til selve fødslen

Anmeld

12. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hejsa

Det kan være det er er sjovt og mærkeligt spørgsmål, men hvordan barberer I jer for neden med stor mave? 

Er i 7. måned og synes at der er meget svært. Jeg tænker især på når jeg skal føde. Det ville være synd for lægen/sygeplejerskerne at skulle grave sig frem i "skoven"

"Skoven" har rent faktisk et formål.
Det holder området fri for bakterier..og jordemoder m.m er vant til en ordentlig bevoksning, når de får kvinder ind, der skal føde.

For mange år siden barberede man kvinder på fødestuen, men det holdt man op med, netop fordi man fandt ud af, at kvinder med hårpragt generelt får færre infektioner m.m. efter fødslen end kvinder uden.

Så lad pelsen stå..det er langt sundere for dig.

Lærligst
Sussie

Anmeld

21. juli 2014

Oliviars

Brazilian voks

Det har jeg tænkt mig når maven bliver for stor og det er op til fødslen 

Anmeld

21. juli 2014

tossen93

jeg bruger det der creme fra veet. så undgår jeg at skære mig selv d:
jeg ved godt det er lidt fyfy begrund af de utalige kemikalier der er i. men tillader nu mig selv at synde på det punkt 1-2 gange i måneden (:

Anmeld

21. juli 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hejsa

jeg kan simpelthen ikke nå og kigge samtidig, så enten føler jeg mig frem, ellers så kommer jeg til at have en kæmpe bush dernede.. men det tror jeg nu at jordemødre osv er vant til...  de beskæftiger sig jo med det til dagligt, så jeg tror de har set så mange behårede misser, at de ikke tænker over det længere.. og så meget når det forhåbentlig ikke at vokse, og hvis det er en urskov, så kan det jo være de fjerner lidt for at kunne komme til.

Anmeld

21. juli 2014

Bertris

kan ikke rigtig huske med nr 1, mindes jeg forsøgte at barbere mig hele graviditeten igennem, men var ikke nybarberet ved fødslen, denne gang har jeg stadig gang i skraberen i ny og næ, så sent som en uges tid siden, er i 30. uge

Men har også overvejet bare at lad det stå, selvom jeg er lidt for forfængelig på det punkt  

Anmeld

21. juli 2014

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

"Skoven" har rent faktisk et formål.
Det holder området fri for bakterier..og jordemoder m.m er vant til en ordentlig bevoksning, når de får kvinder ind, der skal føde.

For mange år siden barberede man kvinder på fødestuen, men det holdt man op med, netop fordi man fandt ud af, at kvinder med hårpragt generelt får færre infektioner m.m. efter fødslen end kvinder uden.

Så lad pelsen stå..det er langt sundere for dig.

Lærligst
Sussie

Noget uden for tråden: 

IS SUSSIE BACK?!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.