hvornår afleverer du i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

L&V

serinasmor skriver:

Hej alle

Vores børnehavepædagoger har fået mig til at undres

Her til morgen var vi de første i børnehave ... 40 min efter åbning ca ...

Det sker nærmest aldrig så det nævnte jeg til pædagogerne til morgen

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Derfor undrer jeg mig meget over det store udsving

Afleverer du på samme tidspunkt ?

Hvis nej hvorfor så ikke?

Når jeg begynder på arbejde vil vores børn blive afleveret mellem 6.30 og 9.30 alt efter hvordan mine mødetider ligger. Og de vil tilsvarende blive hentet mellem 12.30 og 16.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

twinny

Mellem 8.45 og 9.30.

Anmeld

27. juni 2014

liten-mamma

Da jeg læste afleverede jeg kl. 07.30 og nu hvor jeg går hjemme, bliver hun afleveret ved 9-tiden (de må ikke afleveres senere hos dagplejen). 

Nyder at hygge om morgen med hende uden stres. 

Anmeld

27. juni 2014

NessaXenia

Jeg aflevere mellem 8:30-9:00 og henter igen 12:00 lige så lang tid hun sover til middag.. Så kan hun lige så godt sove derhjemme der sover hun bedre og længere endnu bh..

Anmeld

27. juni 2014

modesty

serinasmor skriver:

Hej alle

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Da min søn vågnede meget tidligt (kl. 5) afleverede vi 7:30. Nu sover han til cirka 6:30, så nu afleverer vi kl. 9.

Vi er begge selvstændige, så vi kan lægge vores arbejdsrytme efter hans døgnrytme.

Anmeld

27. juni 2014

Clisolka

Da jeg var på arbejde blev Bella afleveret 6.30-7.00. Imens jeg har haft barsel har jeg afleveret hende ved 8.30-9-tiden. 

Jeg har ca. 5 ugers tid tilbage af min barsel, så når jeg starter arbejde igen bliver det tidligt igen 

Anmeld

27. juni 2014

Tip!

Min søn bliver afleveret mellem 6.45 og 9.00.. 

Kommer meget an på om jeg skal på arbejde og møde til kl 7, så er han der tidligt.. Efter ferien starter jeg i min sidste praktik, hvor han så bliver afleveret kl 8.15, så jeg kan nå til Randers til kl 9.. 

Anmeld

28. juni 2014

M (:

serinasmor skriver:

Hej alle

Lige nu går far hjemme (afsluttede sin kandidat i sidste uge og har før der læst til eksamen), så Hjalte bliver som regel afleveret, når han vågner. 

De dage, hvor han vågner tidligt afleverer jeg kl 07 på vej på arbejde, og de dage, hvor han vågner senere end kl 06.45 afleverer far ham. Oftest er han afleveret inden kl 08, men en enkelt gang er han da blevet afleveret 09.30, da han sov vildt længe.

Anmeld

28. juni 2014

ano14316

serinasmor skriver:

Hej alle

Inden vi fik Jonatan afleverede jeg mellem kl 8.30-9 nu veksler der lidt mere men mellem 8-9.. Vi har lige afleveret sådan en seddel om hvornår vi aflevere og henter i ferieperioden og da jeg skrev Jonatan op skulle jeg også udfylde i hvilket tidsrum han skulle være i vs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.