hvornår afleverer du i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

bøllen

serinasmor skriver:

Hej alle

Vores børnehavepædagoger har fået mig til at undres

Her til morgen var vi de første i børnehave ... 40 min efter åbning ca ...

Det sker nærmest aldrig så det nævnte jeg til pædagogerne til morgen

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Derfor undrer jeg mig meget over det store udsving

Afleverer du på samme tidspunkt ?

Hvis nej hvorfor så ikke?

Ja sådan ca. Han bliver afleveret imellem 8-9 tættere på 9 end 8. Pædagogerne har dog forslået han kommer kl 8, men vi hygger om morgnen så 9 passer fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

LJMNA

Nu er jeg hjemmegående med vores 2 yngste, men vores ældste bliver ikk afleveret samme tid vær dag, men altid inden 9, vi gør som det passer os og hende om morgene. Nogen dage vil hun afsted sammen med far, så er det kl 7.

Anmeld

27. juni 2014

Røverdatter

Afleverer kl 7 og henter kl 14.30- senest 15.
Jeg er enlig og studerende plus min skole er 4 km væk og jeg er på cykel. Så det må være sådan
Til gengæld bliver altid afleveret kl 8-9.30 når jeg har fridag eller skal møde sent vores vugger er vores nabo så det er heldigvis dejlig nemt

Anmeld

27. juni 2014

B&J

Nu bliver Daniel afleveret kl 7.30 men til den 1 august skal han være der 6.30 for jeg skal møde kl 7

Anmeld

27. juni 2014

LinLin

Vi afleverer ikke på samme tid

I Superliga-sæsonen bliver adam afleveret til morgenmad om mandagen, da jeg møder kl 7.30. Udenfor sæsonen bliver han afleveret omkring kl 8 - når hans storebror er afleveret i skole.

Alt afhænger af min mands job. Torsdage ser lige sådan ud afhængigt af om han har et job den dag eller dagen før (han er freelance-fotograf for TV2, så det er meget forskelligt hvor i landet han har arbejdet/hvornår )

Jeg er pædagog og møder nogle dage 6.30 og andre dage kl 9.30!

Næste år skal storebror i 2. Klasse og selv gå i skole som udgangspunkt. Og Adam kommer på deltid fra august, da jeg går på barsel, så han kommer ikke til morgenmad det næste års tid - halvandet (modul: 7.30-15, fri om fredagen)

Anmeld

27. juni 2014

-Sigrid-

Jeg har været sygemeldt og min mand har studeret hjemmefra, så vores datter er blevet afleveret mellem 8 og 9 de sidste mange måneder. Så er der blevet hygget og nusset. Inden det var hun afleveret mellem 7.15-7.30

Anmeld

27. juni 2014

HenrietteK87

serinasmor skriver:

Hej alle

Vores børnehavepædagoger har fået mig til at undres

Her til morgen var vi de første i børnehave ... 40 min efter åbning ca ...

Det sker nærmest aldrig så det nævnte jeg til pædagogerne til morgen

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Derfor undrer jeg mig meget over det store udsving

Afleverer du på samme tidspunkt ?

Hvis nej hvorfor så ikke?

Jeg aflevere altid mellem 7.00 og 8.00, både i hverdage og ferieperioder .. Tilgengæld svinger tidspunkt ktet jeg henter på meget ... Her i ferien er hun sjældent i dp længere end til 13.30 max 14.00 hvorimod i min hverdag med studie både på uddannelsesstedet og selvstudier henter jeg først 15.00-15.30

Anmeld

27. juni 2014

mor2011_

storebror bliver afleveret 6.30 og lillebror 6.45 ca. 

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mens jeg studerede kom det an på mit skema. (Forskellige mødetider hver uge) Det var tidligtst kl 8 jeg afleverede. 

Under barsel tænker jeg det bliver ved en 9 tiden. 

Anmeld

27. juni 2014

PernilleogLouis

serinasmor skriver:

Møder du selv forskelligt da ?

Ja da jeg arbejdede som pædagog gjorde jeg - dog de fleste dag kl 10. Nu læser jeg igen og de fleste dage læser jeg hjemme så der blir han afleveret 9.30-10 - skal lige nyde det sidste inden han starter i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.