hvornår afleverer du i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.136 visninger
38 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2014

serinasmor

Hej alle

Vores børnehavepædagoger har fået mig til at undres

Her til morgen var vi de første i børnehave ... 40 min efter åbning ca ...

Det sker nærmest aldrig så det nævnte jeg til pædagogerne til morgen

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Derfor undrer jeg mig meget over det store udsving

Afleverer du på samme tidspunkt ?

Hvis nej hvorfor så ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Nadia&Daniel

serinasmor skriver:

Hej alle

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Vi aflever imellem kl. 8.30-9 hver dag

Anmeld

27. juni 2014

VIPpigen

Er på barsel nu, så jeg aflevere altid sent, vi hygger om morgnen, og lige pt sover vi længe, hvis datteren altså gør det...

Men inden barsel, der afleverede jeg mandag, onsdag og fredag sent, og tirsdag og torsdag en time tidligere... Vores rutiner ligger nok mest i at vi stod op på samme tid hele ugen om jeg skulle på job eller ej (arbejder kun tirsdag og torsdag)

Anmeld

27. juni 2014

Kay

serinasmor skriver:

Hej alle

Da jeg arbejdede blev Elna afleveret 30 min for jeg skulle møde, da hun blev afleveret på vejen, og som pædagog møder jeg alt mellem 7 og 9 på min gamle arbejdsplads, Ville ikke vække hende de dage det ikke er nødvendigt da hun ofte sover til kl 7

Nu da jeg går hjemme bliver hun afleveret Ca kl 9 da det passer bedst i forhold til at vågne og nå det hele

Anmeld

27. juni 2014

Hullabullabulla

serinasmor skriver:

Hej alle

Ja, jeg afleverer kl 7:10 hver morgen, med mindre vi har sovet over os

Anmeld

27. juni 2014

maria_wlt

Før blev de afleveret kl 6,30 - Nu går jeg på barsel og så er klokken 8,30-9,00 og de bliver hentet kl 15,15.  

Anmeld

27. juni 2014

PernilleogLouis

Nej gør jeg ikke og har aldrig gjort det - han er altid blevet afleveret så sent som muligt - nyder at have god tid om morgen

Anmeld

27. juni 2014

serinasmor

PernilleogLouis skriver:

Nej gør jeg ikke og har aldrig gjort det - han er altid blevet afleveret så sent som muligt - nyder at have god tid om morgen

Møder du selv forskelligt da ?

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Pt. Arbejder jeg som vikar i en daginstitution og er egentlig overrasket over hvor meget det svinger med hvornår børnene afleveres (måske også hvor sent nogle bliver afleveret). 

Men der er flest folk fra 7.30-8 hver morgen 

Anmeld

27. juni 2014

Isabella_mor

Her er det altid inden kl 10.. Med mindre børnehaven har arrangeret noget så er han der kl 9 senest. I dag var han der dog også kl 9. Men han ville MEGET GERNE afsted i børnehave  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.