hvornår afleverer du i institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

EAF

Hej alle

Vores børnehavepædagoger har fået mig til at undres

Her til morgen var vi de første i børnehave ... 40 min efter åbning ca ...

Det sker nærmest aldrig så det nævnte jeg til pædagogerne til morgen

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Derfor undrer jeg mig meget over det store udsving

Afleverer du på samme tidspunkt ?

Hvis nej hvorfor så ikke?

Pt. er det senest klokken 10, da jeg går ledig - afhænger helt af hvornår min søn vågner. Lige for tiden sover han til omkring kl. 9 og tager cirka en time om at vågne op og få morgenmad. Det skifter lidt men for det meste satser vi på at han er der kl. 9 til frugt. Men altså det svinger meget for holder også fri med ham. I denne uge har han kun været der tirsdag ellers har han været sammen med mig da vi har været på tur og idag fordi vi kan, det er et priviligie at kunne i dette samfund, så det er med at udnytte det indtil jeg er i arbejde igen hvor dette ikke kan lade sig gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

lineog4

Havde jeg skiftende arbejdstider ville jeg også aflevere forskelligt. Men det har jeg ikke, så nej samme tid hver dag med mindre han bliver afleveret på min skemafri dag så kommer han senere.

Har aldrig oplevet det som et problem at det kan svinge, havde fx et år et skema hvor jeg mødte 10 en dag, en dag 9 og resten 8 og så nød jeg da at have mere tid sammen med mine børn de sene dage

Anmeld

27. juni 2014

lycly

serinasmor skriver:

Hej alle

De fortalte at det kan svinge imellem alt mellem 0 og 12 børn hvor mange der møder inden kl 7 ... Det svinger både fra dag til dag men også ugedage imellem ..

Selv afleverer jeg altid på samme tid... Også da jeg gik ledig dog-aafleverede jeg dengang noget senere rutiner var alfa omega så jeg ikke faldt af på den og holdt ferie..

Jeg møder kl 8.00 hver dag, så jeg afleverer det sidste barn i institution kl 7.30 ca. Vi går hjemmefra lidt over 7.

Har jeg fri eller møder senere, så afleverer jeg omkring kl. 8-8.30 ellers kan de slet ikke finde ud af det (børnene).

Anmeld

27. juni 2014

Mor1986

serinasmor skriver:

Hej alle

De dage jeg arbejder hedder det aflevering 630 og har jeg fri hedder det 830 dog holder min datter nogen gange fri. Hun går i dagpleje

Anmeld

27. juni 2014

Moma

Jeg har et arbejde, hvor jeg møder kl. 7.00 hver dag. Og min mand kl. 8.00, så Christoffer bliver afleveret ca.  7.30 hver dag.

Havde vi forskellige mødetider, ville vi aflevere forskelligt hver dag - dog senest kl. 9.00 - synes det bliver for sent ellers.

Anmeld

27. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bliver ungerne afleveret mellem kl 7.30 og kl 10 afhængig af mine mødetider. Vh stine

Anmeld

27. juni 2014

CaWi

Afleverer samme tid altid.
For mig er det det vigtigt at der er rytme og sammenhæng i dagene.
Har jeg fri en dag, men han alligevel skal afsted, så bliver det til normal tid.
Nu har jeg laaang sommerferie. Når han skal i DP igen, bliver han afleveret lidt senere, men samme tid hver dag.

Anmeld

27. juni 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har altid afleveret mine på mere eller mindre det samme tidspunkt hver dag.

Anmeld

27. juni 2014

Krussedulle

serinasmor skriver:

Hej alle

Afleverer altid på ca samme tid. det kan dog godt svinge lidt.. men altid mellem 8.30 og senest 9.

(De spiser frugt og har fordybelsestid i vuggeren fra kl 9)

Anmeld

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Primært på samme tid. Men kun pga arbejdstider. De sidste 6måneder har jeg stået for hentning og bringning og der hedder det 6.30-15.45. Men, hvis farmand har haft en skoledag midt i praktikken (pædagog stud) så har han da benyttet muligheden for at kunne aflevere kl 8 i stedet for, og hente kl 15 så jo, det kan da svinge ind imellem. 

Men, jeg synes så heller ikke rutinen pt med at vække sønnen kl 5.30 er særlig optimal til at vi bare VIL holde fast i den, så hvis der er mulighed for at gøre det anderledes nogen dage, gør vi det selvfølgelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.