Et skridt nærmere lykken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2014

Snorkfrøkenen

Another Chance skriver:

Hold da op, det jeg var sikker på var starten på min mens varede kun et par få dråber og nu på 3. Dagen 2 streger på en graviditetstest, dog stadig svag så må lige teste igen 

Hmm!! Interessant, jeg følger lige med her.

Held og lykke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

M (:

Hold da op, det jeg var sikker på var starten på min mens varede kun et par få dråber og nu på 3. Dagen 2 streger på en graviditetstest, dog stadig svag så må lige teste igen 

Forsigtigt tillykke! 

(Og lad os da se den test! )

Anmeld

3. september 2014

Another Chance

Nu må jeg se om jeg kan dele billeder af mine 2 test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2014

M (:

Another Chance skriver:

TILLYKKE!!! 

Anmeld

4. september 2014

Mostermor

Hej
Jeg er helt nyoprettet bruger og det du gennemgår er det jeg håber på indenfor det næste år eller to. Er 30 og single. Jeg ønsker mig virkelig et barn og har gjort det i mange år, så nu har jeg besluttet at "gøre det selv". Er glad for at kunne følge med i.din- og andres- proces og vej til ønskebarnet. Bedste hilsener herfra og det ser jo ud til at et tillykke også er på sin plads

Anmeld

4. september 2014

Wish

Another Chance skriver:

Der er vidst ingen tvivl om at den test er positiv ! 

Stooort tillykke !!!! 

Anmeld

4. september 2014

Another Chance

Åh tak skal i ha, jeg har været hos lægen i dag og fik lavet endnu en test og fundet ud af at jeg er 3+3 uger henne, så intet er sikkert endnu, men ringer til min læge i morgen tidlig for at se om han vil se mig inden uge 9 efter som at jeg har haft 2 SA'er før 

Jeg forstår det overhovedet ikke endnu, men er bare så glad og over lykkelig. 

Anmeld

4. september 2014

M (:

Another Chance skriver:

Åh tak skal i ha, jeg har været hos lægen i dag og fik lavet endnu en test og fundet ud af at jeg er 3+3 uger henne, så intet er sikkert endnu, men ringer til min læge i morgen tidlig for at se om han vil se mig inden uge 9 efter som at jeg har haft 2 SA'er før 

Jeg forstår det overhovedet ikke endnu, men er bare så glad og over lykkelig. 

Sender en spand babyklister i din retning i håb om at bebse bliver derinde 

Anmeld

4. september 2014

Another Chance

M (: skriver:

Sender en spand babyklister i din retning i håb om at bebse bliver derinde 

Åh tak skal du ha 

Anmeld

6. september 2014

Another Chance

Jeg forstår det stadigvæk overhovedet ikke, men ja mine bryster siger noget helt andet... Av de stikker og er ømme  Har lettere kvalme, ikke det helt vilde... det kan jo godt nå at ændre sig endnu. Ved ikke om det er noget jeg skal være bekymret for, læste et sted at det var meget forskelligt med hvor meget kvalme en kvinde havde under graviditeten. Måske er jeg bare en af de heldige så.

min mor er så lykkelig over den glade nyhed om at hun skal være mormor næste år og jeg er SÅ lykkelig og stadig overrasket da testen jo viste negativ sidste fredag  men nu 4 test positive test efter, så er den sq nok god nok

Ved at det er ALT for tidligt, men nogle af mine venner har fået nyheden at vide, for den er for god til bare at holde på selv... må jo give dem en forklaring på hvorfor jeg er lutter smil hele tiden  Dog er der nogen jeg ikke vil fortælle det til endnu, der vil bare komme ALT for mange negative kommentarer og spørgsmål frem, så det vil jeg ikke endnu og når den dag endelig kommer, så vil jeg nok være ligeglad med hvad de synes, for jeg skal sq være mor og det er mit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.