Jeg forstår det stadigvæk overhovedet ikke, men ja mine bryster siger noget helt andet... Av de stikker og er ømme
Har lettere kvalme, ikke det helt vilde... det kan jo godt nå at ændre sig endnu. Ved ikke om det er noget jeg skal være bekymret for, læste et sted at det var meget forskelligt med hvor meget kvalme en kvinde havde under graviditeten. Måske er jeg bare en af de heldige så.
min mor er så lykkelig over den glade nyhed om at hun skal være mormor næste år og jeg er SÅ lykkelig og stadig overrasket da testen jo viste negativ sidste fredag
men nu 4 test positive test efter, så er den sq nok god nok 
Ved at det er ALT for tidligt, men nogle af mine venner har fået nyheden at vide, for den er for god til bare at holde på selv... må jo give dem en forklaring på hvorfor jeg er lutter smil hele tiden
Dog er der nogen jeg ikke vil fortælle det til endnu, der vil bare komme ALT for mange negative kommentarer og spørgsmål frem, så det vil jeg ikke endnu og når den dag endelig kommer, så vil jeg nok være ligeglad med hvad de synes, for jeg skal sq være mor og det er mit liv.
Anmeld