Another Chance skriver:
Jeg er 28år gammel, har i mange år, prøvet at finde lykken i en dejlig kæreste, men da det for det meste er endt ud i fiasko på fiasko, har jeg i MANGE år drømt om det at sætte et barn til verden som enlig mor, et barn jeg kan give alt min kærlighed til, et barn der vil blive elsket så meget af hans/hendes onkel, mormor og morfar og ALLE andre. Kan godt forestille mig et liv uden drømme manden (tvivler efterhånden på om han findes) men kan ikke forestille mig livet uden et barn.
I byen finder man absolut ikke hverken kærligheden eller lykken, er blevet gravid på den måde før, men der er mange risikoer i det, derfor har jeg bestemt mig for at nu gør jeg det, jeg tager ind på en klinik og bliver insemineret der og håber på at kunne opfylde mit højeste ønske nogensinde, en baby.
Ved at det er hårdt at være alene mor, men jeg har en familie og venner der støtter mig i det, min økonomi er ganske fin, alt er klar, mangler bare det sidste, en baby.
Som sagt jeg har været gravid før, faktisk 2 gange før, men disse endte desværre i SA pga. noget medicin jeg i den periode fik 
Har så mange spørgsmål som jeg nok aldrig finder svar for på Google eller andre steder, så derfor spørger jeg jer...
Hvilke undersøgelser gik i igennem inden inseminering? Eftersom at jeg er blevet gravid før og har regelmæssig menstruation, styr på hvornår min ægløsning er der og alt det så burde jeg nok ikke undersøges for at finde ud af det.
Men jeg tænker lidt om jeg bør få en helbredsundersøgelse hos min læge, bare lige for at sikre mig at alt er okay.
Er der nogen der har erfaringer med Gaia i Hobro? Da jeg bor i Randers, ville det nok være mit valg af klinik.
Jeg er virkelig ude i noget jeg ikke har erfaring i, andet end det jeg læser op på.
For resten undskyld denne lange stil, men der er så meget jeg gerne vil vide.