Et skridt nærmere lykken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2014

Mutti2

Pøj pøj med det.

Jeg forsøgte selv, for 1 1/2 år siden, og brugte Gaia i hobro
De er helt fantastiske, og er så søde til at vejlede igennem hele processen.

Desværre lykkedes det ikke dengang, og jeg valgte at holde pause, da jeg økonomisk gik i lavvande og ikke anså det forsvarligt at få et barn mere, før der igen var styr på økonomien

Men krydser for at det lykkedes for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2014

SussieThyssen

Another Chance skriver:

Jeg er 28år gammel, har i mange år, prøvet at finde lykken i en dejlig kæreste, men da det for det meste er endt ud i fiasko på fiasko, har jeg i MANGE år drømt om det at sætte et barn til verden som enlig mor, et barn jeg kan give alt min kærlighed til, et barn der vil blive elsket så meget af hans/hendes onkel, mormor og morfar og ALLE andre. Kan godt forestille mig et liv uden drømme manden (tvivler efterhånden på om han findes) men kan ikke forestille mig livet uden et barn.

I byen finder man absolut ikke hverken kærligheden eller lykken, er blevet gravid på den måde før, men der er mange risikoer i det, derfor har jeg bestemt mig for at nu gør jeg det, jeg tager ind på en klinik og bliver insemineret der og håber på at kunne opfylde mit højeste ønske nogensinde, en baby.

Ved at det er hårdt at være alene mor, men jeg har en familie og venner der støtter mig i det, min økonomi er ganske fin, alt er klar, mangler bare det sidste, en baby.

Som sagt jeg har været gravid før, faktisk 2 gange før, men disse endte desværre i SA pga. noget medicin jeg i den periode fik

Har så mange spørgsmål som jeg nok aldrig finder svar for på Google eller andre steder, så derfor spørger jeg jer...

Hvilke undersøgelser gik i igennem inden inseminering? Eftersom at jeg er blevet gravid før og har regelmæssig menstruation, styr på hvornår min ægløsning er der og alt det så burde jeg nok ikke undersøges for at finde ud af det.

Men jeg tænker lidt om jeg bør få en helbredsundersøgelse hos min læge, bare lige for at sikre mig at alt er okay.

Er der nogen der har erfaringer med Gaia i Hobro? Da jeg bor i Randers, ville det nok være mit valg af klinik.

Jeg er virkelig ude i noget jeg ikke har erfaring i, andet end det jeg læser op på.

For resten undskyld denne lange stil, men der er så meget jeg gerne vil vide.

Vil ikke gå forbi uden at heppe og give et stort knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. august 2014

Another Chance

Pøj pøj med det.

Jeg forsøgte selv, for 1 1/2 år siden, og brugte Gaia i hobro
De er helt fantastiske, og er så søde til at vejlede igennem hele processen.

Desværre lykkedes det ikke dengang, og jeg valgte at holde pause, da jeg økonomisk gik i lavvande og ikke anså det forsvarligt at få et barn mere, før der igen var styr på økonomien

Men krydser for at det lykkedes for dig

Ja hvis man skal igennem flere forsøg for at få et brændende ønske opfyldt og man selv skal betale for det hele så kan det uden tvivl godt komme op og koste mange penge.

Jeg låner penge af mine forældre til at få ønsket opfyldt og vil helst ikke skulle igennem alt for mange forsøg. Håber virkelig at der er held første gange, ved at det nok er meget optimistisk at tro eller håbe, men første gang jeg blev gravid, der var den i første hug og anden gang var et uheld... Så ja jeg ved at jeg vist nok er meget modtagelig når det kommer til det.

Jeg vælger at blive insemineret 2 dage i træk for at forhøje chancen (tror jeg)

Min mens er lige endt, så nu er det lige straks ægløsningstest tid... hmm  jeg krydser virkelig alt der kan krydses.

Tak Putte-mor

Og tak Sussie

Anmeld

12. august 2014

Another Chance

Så er der forhåbelig ikke så længe til, fredag fik jeg at vide at jeg skulle begynde at teste, havde taget to test indtil videre og begge negative, så efter beregningerne så burde ægløsningen være der på mandag.

Hold nu op, der er en storm af sommerfugle i min mave lige nu.

Snakkede med dem og skal kun ha en inseminering, så spare da lige 2500 kr der... Hehe det betyder da også en del. 

En kæmpe drøm der måske kan gå i opfyldelse

Anmeld

12. august 2014

Musen91

Another Chance skriver:

Så er der forhåbelig ikke så længe til, fredag fik jeg at vide at jeg skulle begynde at teste, havde taget to test indtil videre og begge negative, så efter beregningerne så burde ægløsningen være der på mandag.

Hold nu op, der er en storm af sommerfugle i min mave lige nu.

Snakkede med dem og skal kun ha en inseminering, så spare da lige 2500 kr der... Hehe det betyder da også en del. 

En kæmpe drøm der måske kan gå i opfyldelse

Jeg fik af vide at det af blive insemineret to dage i streg ganske enkelt bare er penge ud af vinduet. Men det er nok forskelligt fra sted til sted.
Krydser for at den er der i første forsøg

Anmeld

18. august 2014

Another Chance

Man kan da sige meget om min krop, men den er sq meget præcis, stod langt om længe med to meget tydelige streger på en ægløsningstest, så måtte meget glad ringe ind til Gaia i Hobro og sige at nu var den der...

Fik en tid kl. 19 derinde, og efter en tur rundt i Hobro, ikke helt hvad jeg havde planlagt, men hey, jeg kan jo blive væk i et storcenter hvis det var det, men frem det kom jeg og efter en snak med hende derinde kom jeg ellers op og ligge og så fik jeg lidt op i mig for at sørge for at hun kunne komme til at placere sæden det helt rette sted og vupti, så kom de op... Kunne virkelig mærke hvor uvirkeligt det hele virkede for mig, at se sæden i mikroskopet og så til at de er kommet helt op i mig  En fantastisk følelse jeg kom ud med derefter og med den rette henvisning tilbage til banegården, så kunne jeg bare gå med jordens største smil på mine læber helt hen til banegården igen 

Der kom lidt blod ud da jeg lige var på toilettet i toget, men det sagde hun også var ganske normalt, hun havde jo lige rodet oppe i mig

Nu kommer der så bare lige lidt vente tid, igen... men det har jeg efterhånden prøvet lidt her det sidste stykke tid.  håber virkelig på at det kan lykkes

Anmeld

18. august 2014

Maurasmussen

Vil lige ønske held og lykke

Anmeld

22. august 2014

Another Chance

Åhh alt den venten... tog da en test i dag, bare fordi at mine bryster er begyndt at være lidt ømme, er mega træt og tisser utrolig meget, selvfølgelig var testen negativ... Men det kan jo  bare være fordi at jeg er falsk gravid, altså bare mine tanker der spiller mig et mega pus, det har man jo set før.. 

Måske er jeg bare meget træt lige for tiden, ved ikke hvorfor, men at gå tidligt i seng med lidt "venner" på tv'et i soveværelset lyder bestemt ikke dårligt i mine øre  Men måske jeg er ved at være forkølet, det var jo også en mulighed

Anmeld

22. august 2014

AnnaK89

Another Chance skriver:

Åhh alt den venten... tog da en test i dag, bare fordi at mine bryster er begyndt at være lidt ømme, er mega træt og tisser utrolig meget, selvfølgelig var testen negativ... Men det kan jo  bare være fordi at jeg er falsk gravid, altså bare mine tanker der spiller mig et mega pus, det har man jo set før.. 

Måske er jeg bare meget træt lige for tiden, ved ikke hvorfor, men at gå tidligt i seng med lidt "venner" på tv'et i soveværelset lyder bestemt ikke dårligt i mine øre  Men måske jeg er ved at være forkølet, det var jo også en mulighed

Jeg tænker den er negativ fordi at du har testet alt for tidligt!
Der går 7-8 dage fra ÆL til ægget sætter sig fast og først derefter dannes der HCG i blodet.

Anmeld

22. august 2014

Diana2013

Another Chance skriver:

Rigtig held og lykke. Har du så fået lov at bestemme hvordan faren så ud fx brunt hår osv, var det ikke surrealistisk. Jeg er selv fra Randers, mener da gaia også har en afdelingen her? Men tager virkelig hatten af for dig. Jeg fødte for 9 måneder siden og fuck det har været hårdt, men sååå fantastisk og self kan du klare mor rollen uden en mand ønsker dig rigtig held og lykke på din vej mod drømmen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.