Et skridt nærmere lykken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Another Chance

Diana2013 skriver:

Rigtig held og lykke. Har du så fået lov at bestemme hvordan faren så ud fx brunt hår osv, var det ikke surrealistisk. Jeg er selv fra Randers, mener da gaia også har en afdelingen her? Men tager virkelig hatten af for dig. Jeg fødte for 9 måneder siden og fuck det har været hårdt, men sååå fantastisk og self kan du klare mor rollen uden en mand ønsker dig rigtig held og lykke på din vej mod drømmen ??

Gaia har en afdeling her i Randers også ja, men det er kun scanning de kan klare der. Fik da en dejlige lille tur til Hobro, hvor jeg faktisk ikke har været før :-)

Jo, jeg valgte anonym donor, men fik en liste over dem de havde, der kunne jeg se øjenfarve, hårfarve, højde, vægt og erhverv.

Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at jeg sagtens kan klare at være alene mor, selv hvis jeg skulle få tvillinger, det ville blive hårdt, men igen er jeg sikker på at jeg nok skal klare det.

Tak skal du ha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Another Chance

Diana2013 skriver:

Rigtig held og lykke. Har du så fået lov at bestemme hvordan faren så ud fx brunt hår osv, var det ikke surrealistisk. Jeg er selv fra Randers, mener da gaia også har en afdelingen her? Men tager virkelig hatten af for dig. Jeg fødte for 9 måneder siden og fuck det har været hårdt, men sååå fantastisk og self kan du klare mor rollen uden en mand ønsker dig rigtig held og lykke på din vej mod drømmen ??

Gaia har en afdeling her i Randers også ja, men det er kun scanning de kan klare der. Fik da en dejlige lille tur til Hobro, hvor jeg faktisk ikke har været før :-)

Jo, jeg valgte anonym donor, men fik en liste over dem de havde, der kunne jeg se øjenfarve, hårfarve, højde, vægt og erhverv.

Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at jeg sagtens kan klare at være alene mor, selv hvis jeg skulle få tvillinger, det ville blive hårdt, men igen er jeg sikker på at jeg nok skal klare det.

Tak skal du ha...

Anmeld

22. august 2014

Another Chance

AnnaKJ skriver:

Jeg tænker den er negativ fordi at du har testet alt for tidligt!
Der går 7-8 dage fra ÆL til ægget sætter sig fast og først derefter dannes der HCG i blodet.

Hehe ja, det ved jeg også godt, men blev bare lige lidt for utålmodig... efter bare et par dage :-(

Vidste også godt at den ville være negativ, men alligevel, var jeg så dum at tage den, fuldstændigt spild af penge

Anmeld

1. september 2014

Another Chance

Så kom dagen hvor jeg skulle teste, i håbet om at der ville komme to fine streger, men i stedet kommer min mens desværre...

Men jeg giver ikke op, en tur til gynækolog, som min læge mente at ikke var nødvendigt, for jeg "kunne jo godt blive gravid" og så venter jeg til næste år, når der er endnu mere styr på det hele...

Anmeld

1. september 2014

anonym10101

Har fulgt dig lidt nu og sendt dig en masse positive tanker. Jeg håber din drøm lykkedes 

Anmeld

1. september 2014

Another Chance

martsmoar skriver:

Har fulgt dig lidt nu og sendt dig en masse positive tanker. Jeg håber din drøm lykkedes 

Tak skal du ha :-)

Utroligt så meget jeg har grædt pga noget jeg aldrig havde. Men jeg giver ikke op, hvis jeg har kunne blive gravid 2 gange før, så skal jeg nok blive det igen en skønne dag

Anmeld

1. september 2014

anonym10101

Another Chance skriver:

Tak skal du ha :-)

Utroligt så meget jeg har grædt pga noget jeg aldrig havde. Men jeg giver ikke op, hvis jeg har kunne blive gravid 2 gange før, så skal jeg nok blive det igen en skønne dag

Du er sej. 
Selvfølgelig, skal det nok lykkedes 

Anmeld

1. september 2014

M (:

Another Chance skriver:

Så kom dagen hvor jeg skulle teste, i håbet om at der ville komme to fine streger, men i stedet kommer min mens desværre...

Men jeg giver ikke op, en tur til gynækolog, som min læge mente at ikke var nødvendigt, for jeg "kunne jo godt blive gravid" og så venter jeg til næste år, når der er endnu mere styr på det hele...

Må man spørge, hvorfor du udskyder projektet til næste år? 

Anmeld

1. september 2014

Another Chance

Jeg udskyder det lidt for lige at få sparet pengene sammen igen, 4000kr er mange penge og hvis det nu skulle kræve lidt flere forsøg.

Jeg ville ønske at jeg lige havde pengene klar til at prøve igen ved næste ægløsning 

Anmeld

3. september 2014

Another Chance

Hold da op, det jeg var sikker på var starten på min mens varede kun et par få dråber og nu på 3. Dagen 2 streger på en graviditetstest, dog stadig svag så må lige teste igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.