Det er det vildeste at blive mor! :-)
Jeg har lært så utrolig meget siden jeg fik Lukas.. de første 6 måneder sov han ca 8 timer i døgnet og af dem var det ca 3 timer om natten... min mor blev overfaldet 11 dage efter han blev født og lå på sygehuset i 6 uger, og jeg fik en depression!... men selvom det skete så lærte jeg hvor stærk man bliver fordi man har den lille baby at tage sig af... jeg har rigtig mange gange følt om det var det rigtige, om det aldrig ville ende, om jeg nogensinde ville få et "liv" igen når jeg 15 dagen sad om natten og prøvede at få ham til at sove... men som tiden gik så begyndte jeg at få en hverdag og en rytme... men jeg lærte (somsagt) hvor stærk man bli'r, hvor meget man kan lave selvom man har en baby hængende på armen eller rendende i hælen, selvom man er syg så skal man stadig tage sig af ham, at handle selvom man har en skrigeunge på slæb ;-) det er utroligt (synes jeg) at jeg (før jeg blev mor) kunne ømme mig over en lille ting som er en del af hverdagen nu :-) men når man ser ens baby vokse op så er kærligheden bare størst!! Der er INTET der kan blive større, og intet man kan blive mere stolt over <3 når de sidder, kravler, klapper, snakker eller går for første gang, så mærker man inde i hjertet hoppe en ekstra gang :-)
Og nu hvor bassen er 2, 9 år må jeg indrømme at jeg også er stolt over mig selv at jeg har kunne "skabe" sådan en smuk og fantastisk barn som ham <3
Glæd dig, det er det største man kan opleve :-)
Anmeld