Hvor længe kunne i amme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

AnthonsMor

Michelle93 skriver:

Godmorgen i dejlige damer.

hvor længe kunne i amme som førstegangs mødre? 

Hvilke årsager var der for at i ikke ammede længere? Hvis jeg må høre vel og mærket  

19 dage helt præcist..

Min søn fangede ikke ideen med at sutte ordentlig på mit bryst, så til sidst var det ligefør han drak mere blod end mælk, og det kunne jeg simpelthen ikke klare, så måtte give op, ellers var jeg bukket under - og allerede to dage efter var jeg en helt anden mor - så skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Katia Juul Skovgaard

Michelle93 skriver:

Godmorgen i dejlige damer.

hvor længe kunne i amme som førstegangs mødre? 

Hvilke årsager var der for at i ikke ammede længere? Hvis jeg må høre vel og mærket  

Har stemt 2 måneder, men supplerede allerede efter 3 uger. De fandt et hul på hans hjerte og det kunne muligvis selv lukke sig hvis han fik nok og ordentlig næring. Så vi startede intensiv amning hvor han blev lagt til hver time og jeg var ved at drukne af al den væske jeg indtog i håb om at sætte produktionen op. Det hjalp desværre ikke da han oven i det hele også havde for kort tungebånd, så han kunne ikke hjælpe til med at stimulere brystet. 

Det endte med at sp sagde "MAD... NU" da han tabte sig i stedet :/

Hullet er vokset sammen nu og han er sund og rask, endte med at "komme på flasken" 100 % da han var 9 uger.. Malkede 7 ml ud i alt en aften hvor jeg ikke havde ammet hele dagen, så kunne ligesom regne ud det løb var kørt :/

Anmeld

21. juni 2014

siw84

Jeg stoppede med at amme efter 2 mdr. Da min produktion gik helt ned på 100 ml sammenlagt på begge bryster. Så det var simpelthen ikke nok til ham og vi kunne ikke få gang i mere. Så besluttede at stoppe og starte på flaske. Men var da glad for jeg i det mindste kunne i 2 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.