Odder Zip - skadelige stoffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2014

AnnaK89

FruJacobsen skriver:

Sjovt at de kun har brugt for mange skadelige stoffer i uge 3...hvordan kan det indsnævres så meget?

Det var noget min kæreste fik at vide idag, da han snakkede i telefon med dem. Men de har vist sendt nogle prøver ind til teknologisk institut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

FogL

Hahahaha hold da nu helt kæft en hønseflok :p
For et stof som ungen ikke kommer i kontakt med, med mindre barnevognen bryder i brand - og hvor tit sker DET lige?

Ja jeg siger det bare... Nå, men held og lykke

Anmeld

24. juni 2014

tarkoflen

Freyjasmor skriver:

For et stof som ungen ikke kommer i kontakt med, med mindre barnevognen bryder i brand - og hvor tit sker DET lige?

Det mener de ikke det gør, men det er ikke bekræftet af teknologisk institut! De antager at det ikke kommer ud, og det er ærlig talt ikke godt nok når man har givet i omegnen af 10.000 kr for en barnevogn! Så må de få fingeren ud og forsikre mig om, at det ikke kan ske!

Anmeld

24. juni 2014

AnnaK89

Freyjasmor skriver:

Håber det hjalp!

Anmeld

24. juni 2014

FruJacobsen

Freyjasmor skriver:

Så lad da være med at læse med?!

Anmeld

25. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
tarkoflen skriver:

De skal tage den retur hvis det er den der er skadelige stoffer i! Den er blevet trukket tilbage, det vil sige at de ikke har noget valg!

Bassons vogn er ikke trukket tilbage

Anmeld

25. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
Freyjasmor skriver:

Nu er det en Basson vogn, vi har, og jeg har fået at vide, at børnene ikke kommer i kontakt med de skadelige stoffer, da de ikke forventes at bide i stoffet, men det gør vores datter altså. For vores vedkommende har det derfor intet at gøre med stoffernes påvirkning ved brand.

Anmeld

25. juni 2014

Christine

Jeg har ikke en Oddervogn, har aldrig haft og har heller ikke planer om at anskaffe mig sådan en.

Men ville bare lige sige at uanset hvordan og hvorledes, så hører skadelige stoffer altså ikke hjemme i børneudstyr efter min mening, så jeg forstår godt bekymringen/klagerne mv.

Så klagerne har min fulde opbakning 

Anmeld

17. juli 2014

Goggelogge

Har i gjort mere ved det, jer med Odder? Ej hvor er det dig irriterende.. Først bibber vores stel når man går igennem butiksalarmer, så lynlås og nu det her.. 12000 ud af vinduet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.