Odder Zip - skadelige stoffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2014

AnnaK89

tarkoflen skriver:

Sådan noget hø, så er det vores! Først skulle vi have skiftet lynlåsene ud, fordi de ikke opfyldte kravene og nu skal vi også bøvle med overlæderet! Jeg troede vi havde betalt så mange penge for at få en gennemtestet vogn, men det skal man åbenbart ikke regne med

Tusind tak for dit svar nu må vi have skrevet en mail til Odder og udtrykke vores utilfredshed på en saglig måde!

Det er desværre også vores!
Modbydeligt at tænke på, at der er den slags stoffer i den barnevogn jeg havde tænkt mig at putte min nyfødte i!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Det er desværre også vores!
Modbydeligt at tænke på, at der er den slags stoffer i den barnevogn jeg havde tænkt mig at putte min nyfødte i!

Ja vores datter har ligget i den fra nyfødt i april til nu!

Umiddelbart skriver de at de ikke mener at børnene kommer i kontant med stoffet, men det ændre ho ikke på at det er i vognen og at de ikke udtaler at det 100% ikke kommer i kontakt med barnet

Jeg bliver så træt af at skulle bøvle med sådan noget fis!

Anmeld

23. juni 2014

AnnaK89

tarkoflen skriver:

Ja vores datter har ligget i den fra nyfødt i april til nu!

Umiddelbart skriver de at de ikke mener at børnene kommer i kontant med stoffet, men det ændre ho ikke på at det er i vognen og at de ikke udtaler at det 100% ikke kommer i kontakt med barnet

Jeg bliver så træt af at skulle bøvle med sådan noget fis!

Kan bare ikke rigtig bruge der udtalelse, hvis ikke de kan garantere 100% at det ikke kommer i kontakt med barnet.

Mon man kan "forlange" en uden de stoffer i?

Anmeld

23. juni 2014

FruJacobsen

AnnaKJ skriver:

Neeeej!!
Hvad skal man så gøre i denne situation??

Send en mail til Odder, hvor du oplyser model og stelnummer (det står i barnevognkassen) og så kan de sige præcis om din vogn er berørt. Hvis den er, ville jeg forlange et nyt overlæder...

Anmeld

23. juni 2014

FruJacobsen

tarkoflen skriver:

Sådan noget hø, så er det vores! Først skulle vi have skiftet lynlåsene ud, fordi de ikke opfyldte kravene og nu skal vi også bøvle med overlæderet! Jeg troede vi havde betalt så mange penge for at få en gennemtestet vogn, men det skal man åbenbart ikke regne med

Tusind tak for dit svar nu må vi have skrevet en mail til Odder og udtrykke vores utilfredshed på en saglig måde!

Jeg skrev til dem, at hvis vores vogn var berørt, ville vi selvfølgelig forvente at få et nyt overlæder. Men det kommenterede de slet ikke, da vores vogn 'gik fri'. Send dem en mail med model og stelnummer, og så kan de sige præcis, om din er berørt af det...

Anmeld

24. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har haft kontakt til Basson, men jeg fik bare et svar om, at de mente barnevognen var sikker, da barnet ikke forventes at tygge i den, men min datter kan godt finde på at gumle lidt på overlæderet, så jeg er ikke blevet mere tryg

Anmeld

24. juni 2014

tarkoflen

Janey skriver:

Jeg har haft kontakt til Basson, men jeg fik bare et svar om, at de mente barnevognen var sikker, da barnet ikke forventes at tygge i den, men min datter kan godt finde på at gumle lidt på overlæderet, så jeg er ikke blevet mere tryg

De skal tage den retur hvis det er den der er skadelige stoffer i! Den er blevet trukket tilbage, det vil sige at de ikke har noget valg!

Anmeld

24. juni 2014

tarkoflen

AnnaKJ skriver:

Kan bare ikke rigtig bruge der udtalelse, hvis ikke de kan garantere 100% at det ikke kommer i kontakt med barnet.

Mon man kan "forlange" en uden de stoffer i?

Vi har tænkt os at forlange et nyt! Ikke på vilkår om vi har betalt så meget for en vogn hvor der er skadelige stoffer i! Vi sætter os ned og skriver en mail i aften.

Anmeld

24. juni 2014

AnnaK89

Vi har tænkt os at forlange et nyt! Ikke på vilkår om vi har betalt så meget for en vogn hvor der er skadelige stoffer i! Vi sætter os ned og skriver en mail i aften.

Har idag fået at vide at det er vogne produceret i 3. uge 2013 der er ramt. Hvis de sidste 3 tal i serienummeret i barnevognskassen er over 303, så kan/er den ramt.

Anmeld

24. juni 2014

FruJacobsen

Sjovt at de kun har brugt for mange skadelige stoffer i uge 3...hvordan kan det indsnævres så meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.