Odder Zip - skadelige stoffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.394 visninger
48 svar
22 synes godt om
19. juni 2014

FruJacobsen

Hej piger

Først nu bliver jeg bekendt med, at der i barnevognstesten fra TÆNK, som blev offentliggjort i starten af juni, også er fundet skadelige stoffer i Odder Zip vognen. Er der nogle af jer, der ved mere om dette? Og evt. nogle der har en Zip, som har kontaktet Odder eller Baby Sam for mere info? Jeg har selv kontaktet begge her til aften og afventer svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2014

GUSO

FruJacobsen skriver:

Hej piger

Først nu bliver jeg bekendt med, at der i barnevognstesten fra TÆNK, som blev offentliggjort i starten af juni, også er fundet skadelige stoffer i Odder Zip vognen. Er der nogle af jer, der ved mere om dette? Og evt. nogle der har en Zip, som har kontaktet Odder eller Baby Sam for mere info? Jeg har selv kontaktet begge her til aften og afventer svar.

Næ det har jeg ikke hørt om kan du komme med lidt mere Info??

Anmeld

19. juni 2014

FruJacobsen

Det eneste info jeg har, er fra denne artikel:

http://go.tv2.dk/2014-06-04-skadelig-kemi-barnevogn-trukket-tilbage

Som sagt afventer jeg svar fra Odder og BabySam...

Anmeld

19. juni 2014

AnnaK89

Har lige læst at det er Forbrugerrådet Tænk der har offentlig gjort det.
Men hvad så hvis man lige har købt en brugt Odder zip fra 2013?

Anmeld

19. juni 2014

FruJacobsen

AnnaKJ skriver:

Har lige læst at det er Forbrugerrådet Tænk der har offentlig gjort det.
Men hvad så hvis man lige har købt en brugt Odder zip fra 2013?

Jeg ved ikke, hvordan du er stillet, når vognen er brugt...der følger et garantibevis med, når man køber vognen fra ny - har du ikke fået det med, nu vognen er så ny?

Anmeld

19. juni 2014

AnnaK89

FruJacobsen skriver:

Jeg ved ikke, hvordan du er stillet, når vognen er brugt...der følger et garantibevis med, når man køber vognen fra ny - har du ikke fået det med, nu vognen er så ny?

Jo det har jeg. Eller ihvertfald en kopi af det. Det var vist et sælger havde på mail (vognen er ikke købt i babysam), men kan da få hende til at sende det til mig på mail.

Anmeld

19. juni 2014

tarkoflen

FruJacobsen skriver:

Det eneste info jeg har, er fra denne artikel:

http://go.tv2.dk/2014-06-04-skadelig-kemi-barnevogn-trukket-tilbage

Som sagt afventer jeg svar fra Odder og BabySam...

Det har jeg da ikke hørt om og vi har en zipp fra 2013

Du må meget gerne lige skrive når du hører fra dem

Anmeld

19. juni 2014

GUSO

Men er det ikke en anden vogn der er trukket tilbage?? Da ikke odderen..

Anmeld

19. juni 2014

AnnaK89

GUSO skriver:

Men derfor er der stadig fundet skadelige stoffer i odderen. Og i en Scandia (som er trukket tilbage) og i en basson.

Men så vidt jeg ved så skulle Odder have rette fejlen og de vogne der bliver solgt fremover, skulle ikke indeholde skadelige stoffer. Men så tænker jeg bare på os som har en vogn fra tidligere i 2014 og i 2013.

Anmeld

19. juni 2014

tarkoflen

GUSO skriver:

Nej umiddelbart er Odderen ikke trukket tilbage men det er da foruroligende at der er skadelige stoffer i og det skal de da redegøre for under alle omstændigheder og ikke på vilkår om min datter skal ligge i en hundedyr vogn med skadelig kemi i! Vi har blandt andet købt den vogn, selvom den var mega dyr, fordi vi troede alt så var gennemtestet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.