Odder Zip - skadelige stoffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Troldemommi

GUSO skriver:

Skal jeg nok

Jeg sidder og får det helt skidt, jeg har en Odder zip fra 2011 og bruger den nu til vores 2 barn, vil du ikke også være sød og give mig besked? Man har jo ikke lyst til at bruge barnevognen nu

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Christabelle

Til Info:

Her er hvad Odder skriver på deres hjemmeside ang den artikel:

http://www.oddervognen.dk/wp-content/uploads/2014/ 06/Kommentar-til-TÆNK-artikel-uge-22-2014.pdf

Anmeld

20. juni 2014

sulo

Føgler lige med hvad i får af svar fra Babysam, har en Zip fra 2013

Anmeld

20. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har åbenbart heller ikke fulgt helt med, da det først er nu, det går op for mig, at der også er fundet skadelige stoffer i Basson Nordic Lux, som er den vogn, vi har.

Vi er godt nok noget uheldige med barnevogne, da vi købte denne vogn efter, at vores Jedo barnevogn blev tilbagekaldt, og nu er der tilsyneladende også problemer med denne. Jeg har lige sendt Basson en mail

Anmeld

20. juni 2014

tarkoflen

Christabelle skriver:

Til Info:

Her er hvad Odder skriver på deres hjemmeside ang den artikel:

http://www.oddervognen.dk/wp-content/uploads/2014/ 06/Kommentar-til-TÆNK-artikel-uge-22-2014.pdf

Tak for Info

Jeg synes dog det er noget kritisk at vi der har købt vognen i dyre domme bare skal leve med det, selvom de har valgt at skifte stoffet ud! Overvejer meget at "klage" over det alligevel.

Anmeld

20. juni 2014

GUSO

Jeg har idag været i babysam i svendborg og fået den besked at det kun er i tilfælde af brand de skadelige stoffer bliver frigivet jeg vælger at tro på dem, har ingen anden mulighed..

Anmeld

21. juni 2014

FruJacobsen

Hej igen piger

Jeg har ikke hørt fra BabySam endnu, men er i dialog med Odder, hvor de vil finde ud af, om vores barnevogn er ramt! Tænk, at vi i sin tid købte en vogn, som vi regnede med var markedets bedste - men der har været flere problemer med den end den billige barnevogn, som vi købte til at have i dp! SUK!

Anmeld

23. juni 2014

FruJacobsen

Sidste opdatering: det er vognene fra 2013 der er ramt. Vores er fra 2012, så den er ikke berørt af det....håber I andre finder ud af noget

Anmeld

23. juni 2014

AnnaK89

FruJacobsen skriver:

Sidste opdatering: det er vognene fra 2013 der er ramt. Vores er fra 2012, så den er ikke berørt af det....håber I andre finder ud af noget

Neeeej!!
Hvad skal man så gøre i denne situation??

Anmeld

23. juni 2014

tarkoflen

FruJacobsen skriver:

Sådan noget hø, så er det vores! Først skulle vi have skiftet lynlåsene ud, fordi de ikke opfyldte kravene og nu skal vi også bøvle med overlæderet! Jeg troede vi havde betalt så mange penge for at få en gennemtestet vogn, men det skal man åbenbart ikke regne med

Tusind tak for dit svar nu må vi have skrevet en mail til Odder og udtrykke vores utilfredshed på en saglig måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.