Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver:Jeg smider lige en sætning:"Når man starter med at gå på kur kan man godt tage på i starten da der både ophobes væske og fedt omdannes til muskler hvilket også vejer mere!!" Det er ihvertfald også min erfaring. Klø på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne85 skriver:Ej så slemt er det heller ikke... det eneste der ser virkelig frygteligt ud er mit bryst og det kunne jeg da måske godt tænke mig at få ordnet når jeg engang er færdig med at få de børn jeg vil have Med tøj på er der ingen der kan se at jeg engang har vejet 95 kg
Diana... skriver:Tanja du er SMUK....Hvis det kan trøste dig lidt tror jeg heller ikke jeg når at tabe de 4 kg inden 1 sep jeg lige kommet hjem fra sommerhus og jeg har virkelig nydt ferien lidt for meget griner jeg har ikke været på vægten endnu men gør det i morgen tidlig og så må vi se. Idag har jeg spist et rundstykke i sommerhuset til morgen mad og til frokost 1 stk rugbrød og til aftensmad en lille portion kyllingesalat med et lille flyet og jeg skal have det samme i morgen da der er mere tilbage. Jeg sagde jo jeg først ville starte idag når jeg kom hjem fra ferie så nu skal jeg tabe de 4 kg på 14 dage Du skal nok tabe dig søde hvis ikke nu så måske når du stopper med at amme.Knus Diana som synes du er super smuk som du er.
Tanja.. skriver:Hvor er du altså dejlig søde Ja vi er sgu smukke som vi er Ja det er nok pga amningen for hvor søren hvor har jeg levet sundt ... Men jeg vil ikke opgive Kæmper for de 4 kg he he .. Hva sagde din vægt til morgen ??Mange knus
Tanja.. skriver:He he tak Men jeg motionerer jo ikke så vildt at der kan dannes muskler Det er jo ikke mere end 4 mdr siden jeg har født så må egentlig ikke dyrke noget hård motion så det meste bliver til lange gå ture ,, Så desværre er det nok ikke derfor jeg ikke taber ,mig ,, Men vil da gerne holde fast i det kan være væske
mor_sabina skriver:Hva vil det sige med ikke at må dyrke hård motion? Hva siger foreskrifterne? Jeg har nemlig ingenting hørt og jeg må da indrømme at jeg er gået hårdt tilværks(og jeg fødte for 3,5 måneder siden)
Tanja.. skriver:Jamen du må ikke løbe el hoppe før der er gået 9 mdr ..Du kan gøre skade på dit underliv fordi det stadig er meget blødt efter fødslen Og som 3 gangs fødende må jeg nikke ja ,, Jeg kan faktisk mærke at jeg ikke kan tåle at løbe el hoppe
mor_sabina skriver:Av for den det har jeg gjort længe
Eva skriver:Så kan det være dit underliv en dag hænger ud forneden...og så er det ikek engang løgn..man skal sørme passe på efter en fødsel...først stram indvending før du begynder udvendig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128