Hej med jer... blander mig lige

Jeg har selv tabt 45 kg (40 nu for der mangler stadig de sidste 5 dumme fødsels kilo)... måske du kan bruge mine råd.
Nøjes med at spise ca. 30 g rugbrød max 2 gange om dagen... hvis det er til morgenmad og middagsmad du især spiser brød så nøjes med det ene stykke og så spis istedet godt med mager ost på, spis et æg til og en skål græsk youhurt (evt tilblandet lidt sødemiddel (den man kan strø med), en tsk sukkerfri syltetøj og lidt kanel... mums). Spis fisk, kylling eller andet magers kød til frokost og aftensmad med en masse masse grønsager... og brug grønsager der mætter istedet for bare salat. Drop kartoflerne i den periode du taber dig... kartofler, pasta, ris osv er bare stivelse og det sætter sig på sidebenene!
8 tsk sukker om dagen er også en del... har du prøvet at bruge sødemiddel tabletter istedet???
Der er jo også nogen der siger at kaffe sætter forbrændingen ned (og andre siger den sætter den op... det er ikke til at blive klog på)

Når alt det så er sagt vil jeg sige, at du jo i den periode du ammer har brug for ekstra kalorier (men fra de gode kilder) så måske det ikke er nu du skal tabe dig helt vildt... måske du skal vente til bagefter...
Anmeld