Nu sund , stadig rund.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Mca<3

Anne85 skriver:

Hej med jer... blander mig lige  Jeg har selv tabt 45 kg (40 nu for der mangler stadig de sidste 5 dumme fødsels kilo)... måske du kan bruge mine råd.

Nøjes med at spise ca. 30 g rugbrød max 2 gange om dagen... hvis det er til morgenmad og middagsmad du især spiser brød så nøjes med det ene stykke og så spis istedet godt med mager ost på, spis et æg til og en skål græsk youhurt (evt tilblandet lidt sødemiddel (den man kan strø med), en tsk sukkerfri syltetøj og lidt kanel... mums). Spis fisk, kylling eller andet magers kød til frokost og aftensmad med en masse masse grønsager... og brug grønsager der mætter istedet for bare salat. Drop kartoflerne i den periode du taber dig... kartofler, pasta, ris osv er bare stivelse og det sætter sig på sidebenene!

8 tsk sukker om dagen er også en del... har du prøvet at bruge sødemiddel tabletter istedet???
Der er jo også nogen der siger at kaffe sætter forbrændingen ned (og andre siger den sætter den op... det er ikke til at blive klog på)

Når alt det så er sagt vil jeg sige, at du jo i den periode du ammer har brug for ekstra kalorier (men fra de gode kilder) så måske det ikke er nu du skal tabe dig helt vildt... måske du skal vente til bagefter...

Flot  Tillykke med vægt tabet   Hi hi hvorfor har jeg aldrig tænkt på søde tabletter ??  Det ville jo være en af de nemme ting at ændre ,,  Kartoflerne ,, Dem vil jeg have svært ved at undvære men det kan nok lade sig gøre ,, 

Eva skriver man ikke behøver droppe kartofler ???   Skal/ skal ikke ??

Ligesom du skriver med kaffen ,, ih der er mange delte meninger og hva skal man lytte til   Du har nok ret i jeg ikke bør gå på en direkte voldsom kur , men havde tænkt i mit stille sind at jeg nok ville begynde at tabe mig lidt hvis jeg tænkte over hva jeg puttede i munden   Men ak nej ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Flot  Tillykke med vægt tabet   Hi hi hvorfor har jeg aldrig tænkt på søde tabletter ??  Det ville jo være en af de nemme ting at ændre ,,  Kartoflerne ,, Dem vil jeg have svært ved at undvære men det kan nok lade sig gøre ,, 

Eva skriver man ikke behøver droppe kartofler ???   Skal/ skal ikke ??

Ligesom du skriver med kaffen ,, ih der er mange delte meninger og hva skal man lytte til   Du har nok ret i jeg ikke bør gå på en direkte voldsom kur , men havde tænkt i mit stille sind at jeg nok ville begynde at tabe mig lidt hvis jeg tænkte over hva jeg puttede i munden   Men ak nej ..

I min verden skal man ikke droppe noget som helst...men finde ud af hvad man ikke vil undvære og hvad man er ligeglad med...som sagt kan du jo tabe dig lige meget hvad du spsier, hvis bare du forbrænder mere end du indtager.
Det der med at køre efter en bestemt overbevisning og måde, så tror jeg bare man kører træt i det...find en måde du kan holde altid.
Der er ingen kunst i at tabe 10-20-30-40-50 kg, det kan alle mennesker gøre, det flotte er at holde vægttabet for resten af livet-smiler
men du har jo så lidt, Tanja, og er jo ikke som sådan fed...
Knus..

Anmeld

14. august 2009

Anne85

I perioden hvor jeg tabte mig spiste jeg slet ikke kartofler, pasta osv... men så snart jeg nåede mit mål gik jeg selvfølgelig igen indført fuldkorns pasta, grove ris osv.
Hvis du elsker kartofler så skal du ikke skære dem væk... det er med at fine ud af hvad man kan undvære - hvad man egentlig er ligeglad med og så bytte det ud med noget andet. Som fx dine 8 tsk sukker om dagen - hvis du kan bytte dem om med sødemidler uden at det gør at du føler du giver afkald på noget så er det jo fedt.

Tja... man kan selvfølgelig godt se at jeg har været større (eller, det synes jeg ihvertfald selv - men når jeg fortæller folk at jeg har været stor så kan de overhovedet ikke forestille sig det) - løs hud på specielt arme, mave, og især mit bryst som før var en D skål men nu bare er en sok med en 5´er i  og så har jeg strækmærker på mine arme, lår og på brystet

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Anne85 skriver:

I perioden hvor jeg tabte mig spiste jeg slet ikke kartofler, pasta osv... men så snart jeg nåede mit mål gik jeg selvfølgelig igen indført fuldkorns pasta, grove ris osv.
Hvis du elsker kartofler så skal du ikke skære dem væk... det er med at fine ud af hvad man kan undvære - hvad man egentlig er ligeglad med og så bytte det ud med noget andet. Som fx dine 8 tsk sukker om dagen - hvis du kan bytte dem om med sødemidler uden at det gør at du føler du giver afkald på noget så er det jo fedt.

Tja... man kan selvfølgelig godt se at jeg har været større (eller, det synes jeg ihvertfald selv - men når jeg fortæller folk at jeg har været stor så kan de overhovedet ikke forestille sig det) - løs hud på specielt arme, mave, og især mit bryst som før var en D skål men nu bare er en sok med en 5´er i  og så har jeg strækmærker på mine arme, lår og på brystet

Åh, det tænkte jeg godt...altså at kroppen ødelægges af så stor en overvægt...er det noget du skal have opereret væk eller? er sgu surt at have tabt sig så meget og så ende i en krop som har hud til at være større, men det er jo desværre prisen...
Knus..

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

I min verden skal man ikke droppe noget som helst...men finde ud af hvad man ikke vil undvære og hvad man er ligeglad med...som sagt kan du jo tabe dig lige meget hvad du spsier, hvis bare du forbrænder mere end du indtager.
Det der med at køre efter en bestemt overbevisning og måde, så tror jeg bare man kører træt i det...find en måde du kan holde altid.
Der er ingen kunst i at tabe 10-20-30-40-50 kg, det kan alle mennesker gøre, det flotte er at holde vægttabet for resten af livet-smiler
men du har jo så lidt, Tanja, og er jo ikke som sådan fed...
Knus..

Nej jeg er ikke fed  Men er ikke mig selv og kan ikke passe mit tøj og det kan jeg ikke acceptere ...   Men du har ret   Man skal nok finde ud af hva man kan og vil undvære

Anmeld

14. august 2009

Anne85

Ej så slemt er det heller ikke... det eneste der ser virkelig frygteligt ud er mit bryst og det kunne jeg da måske godt tænke mig at få ordnet når jeg engang er færdig med at få de børn jeg vil have
Med tøj på er der ingen der kan se at jeg engang har vejet 95 kg

Anmeld

14. august 2009

Honningblomst

Anne85 skriver:

Ej så slemt er det heller ikke... det eneste der ser virkelig frygteligt ud er mit bryst og det kunne jeg da måske godt tænke mig at få ordnet når jeg engang er færdig med at få de børn jeg vil have
Med tøj på er der ingen der kan se at jeg engang har vejet 95 kg

Næ..men det er vel også mere hvad du føler og ved der har betydning....men dejligt det kun er din mave du har ødelagt...så må du lige få fikset bryster når det er...held og lykke..
Knus..

Anmeld

14. august 2009

Diana...

Tanja du er SMUK....

Hvis det kan trøste dig lidt tror jeg heller ikke jeg når at tabe de 4 kg inden 1 sep jeg lige kommet hjem fra sommerhus og jeg har virkelig nydt ferien lidt for meget griner jeg har ikke været på vægten endnu men gør det i morgen tidlig og så må vi se. 

Idag har jeg spist et rundstykke i sommerhuset til morgen mad og til frokost 1 stk rugbrød og til aftensmad en lille portion kyllingesalat med et lille flyet og jeg skal have det samme i morgen da der er mere tilbage. Jeg sagde jo jeg først ville starte idag når jeg kom hjem fra ferie så nu skal jeg tabe de 4 kg på 14 dage   

Du skal nok tabe dig søde hvis ikke nu så måske når du stopper med at amme.

Knus Diana som synes du er super smuk som du er. 

Anmeld

14. august 2009

mor_sabina

Tanja.. skriver:

?????   Vi har i vores mødre gruppe 1 kvartal 09 aftalt at vi skal smide 4 kg inden 1 sep . Vi startede ca 1 aug .  Men ak .. Jeg har seriøst omlagt min kost   Spiser ikke slik , eller andet godt og sodavand er self. også lagt på hylden ,,   Jeg har gået nogle rigtigt lange ture , nogle dage 7.5 km ..Nu 14 dage efter har jeg været på vægten , ikke tabt 1 gram   Hva gør jeg forkert ??

Jeg smider lige en sætning:"Når man starter med at gå på kur kan man godt tage på i starten da der både ophobes væske og fedt omdannes til muskler hvilket også vejer mere!!" Det er ihvertfald også min erfaring. Klø på

Anmeld

15. august 2009

Mca<3

Anne85 skriver:

Hvor meget har du tabt ??   Kan godt lide det Eva og dig siger med at man ikke behøver give afkald på noget men bare bytte noget ud
Ja det er ærgeligt når man så endelig har tabt sig man skal lide med løs hud   Kan du ikke få det fjernet ligesom Eva ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.