ka-ri-na skriver:
hvis du tror det er fordi jeg tænker over at andre ser jeg har "mærketøj" til mit barn så er det meget langt fra sandheden.... det er simpelthen fordi jeg synes det er bedre kvalitet mht. åndbarhed, regntæthed osv.... for mig har det noget med kvalitet at gøre... jeg kunne aldrig være mere ligeglad med om folk lægger mærke til at det er en såkaldt "mærkevare" så jeg kan ikke lige se hvor snobberiet kommer ind.... jeg dømmer da heller ikke om du er snobbet eller ej, eller siger at jeg kalder det sjuskeri at købe i Bilka.... det kommer da an på hvilken opfattelse man har af varen
Kan godt være jeg blander mig, men der er forskel på funktionerne af tøjet. Det har ikke blot noget at gøre med om det er mærkevare eller købt i Bilka mm.
Jeg er uddannet salgsassistent og arbejder i en børnetøjsbutik hvor vi både sælger de såkaldte mærkevarer i forskellige prisklasser. Ofte hænger pris og kvalitet sammen dérfor ville jeg nødigt købe en flyverdragt i Bilka. Snakker vi alm. hverdagstøj eller nattøj, hagesmækker osv vil jeg gerne handle det i Bilka da der ikke er tale om direkte funktioner der gør en forskel. Når vi taler om overtøj og fodtøj forstår jeg godt at Karina hellere vil have en flyverdragt af et andet mærke end Bilkas! Jeg synes det er vigtigt at tænke på åndbarheden, vindtætheden og vandtætheden. Designet og mærket er en smagssag.
Håber ikke jeg blir forkert opfattet - Ville blot fortælle om mit synspunkt!
Mange hilsner fra Rikke, der har 2 flyverdragter til Niklas Emil; 1 fra Name it og 1 fra Molo og jeg er IKKE snobbet!
Anmeld