flyverdragt str 80 søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2009

Ni-ko-li-ne

LotteGabriella skriver:

hmm reserve??? Lidt nysgerrig...vil du heller købe en brugt mærke-flyverdragt en end ny ikke-mærke flyverdragt????

både og.... jeg vil hellere købe en flyverdragt der næsten ikke ere brugt eller et fejlkøb end jeg vil købe en i Bilka :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

LotteGabriella

både og.... jeg vil hellere købe en flyverdragt der næsten ikke ere brugt eller et fejlkøb end jeg vil købe en i Bilka :0)

hihihi, ja ja det kalder jeg for at være lettere snobbet. Forstår ikke hvorfor det skulle være så øv at købe noget i Bilka - synes at det er udemærket kvalitet, deres skijakker, flyverdragter mv. Her har Daniella både mærketøj og bilkatøj, da jeg ikke vil lærer hende at bilkatøj, føtextøj mv. ikke er ok - det forstår hun så ikke lige nu, men det kommer jo, når hun bliver ældre Held og lykke med jagten

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har en flyverdragt i rød i str. 80. Vi har været meget glade for den. Hvis det da var noget?

Anmeld

17. august 2009

jannie

lottegabriella

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

LotteGabriella skriver:

hihihi, ja ja det kalder jeg lettere snobberi, men sådan er vi jo så forskellige Held og lykke med jagten

hvis du tror det er fordi jeg tænker over at andre ser jeg har "mærketøj" til mit barn så er det meget langt fra sandheden.... det er simpelthen fordi jeg synes det er bedre kvalitet mht. åndbarhed, regntæthed osv.... for mig har det noget med kvalitet at gøre... jeg kunne aldrig være mere ligeglad med om folk lægger mærke til at det er en såkaldt "mærkevare" så jeg kan ikke lige se hvor snobberiet kommer ind.... jeg dømmer da heller ikke om du er snobbet eller ej, eller siger at jeg kalder det sjuskeri at købe i Bilka.... det kommer da an på hvilken opfattelse man har af varen

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

jannie skriver:

lottegabriella

okay.... det er skisme da en søges annonce det her.... ikke en debat hvor vi skal vurdere hvad der er snobbet eller ej!

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Jeg har en flyverdragt i rød i str. 80. Vi har været meget glade for den. Hvis det da var noget?

har du evt. et billede :0)

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

jannie skriver:

lottegabriella

Folk har lov til og være forskellige! Hvis Karina vil have den mening, så fred være med det.

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

ka-ri-na skriver:

har du evt. et billede :0)

Øhh puha... jeg må lige ned og finde den, i en eller anden pose. Kan evt sætte det ind i aften?

Anmeld

17. august 2009

jannie

det mener jeg heller ikke jeg skrev hvis det var mig du hentydede til. jeg skrev til lottegabrilla at jeg var enig i hendes holdning. det behøver jeg vel ikke oprette en helt ny tråd til

jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.