flyverdragt str 80 søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2009

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Folk har lov til og være forskellige! Hvis Karina vil have den mening, så fred være med det.

åbenbart ikke.... jeg tror ikke LotteGabriella mente det negativt men det er svært at skrive en sådan kommentar uden at det virker dømmende... og hvad Jannie lige blander sig for kan jeg ikke gennemskue.....

jeg synes da også det er snobbet hvis man KUN køber "mærkevarer" fordi der er en facade udadtil der skal holdes.... men jeg tænker meget over at Nikoline´s vinter påklædning er af det, jeg mener, er god kvalitet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

jannie skriver:

det mener jeg heller ikke jeg skrev hvis det var mig du hentydede til. jeg skrev til lottegabrilla at jeg var enig i hendes holdning. det behøver jeg vel ikke oprette en helt ny tråd til

jannie

det er da også fint nok.... men det bør man ikke ytre i en "søges annonce"....  men når i nu er så fint igang så forklar mig lige hvad snobberiet i det er? 

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Øhh puha... jeg må lige ned og finde den, i en eller anden pose. Kan evt sætte det ind i aften?

det er helt super :0) jeg regner ikke med at det begynder at sne om lidt... *g*

Anmeld

17. august 2009

Sjl-msl-Mkl

ka-ri-na skriver:

åbenbart ikke.... jeg tror ikke LotteGabriella mente det negativt men det er svært at skrive en sådan kommentar uden at det virker dømmende... og hvad Jannie lige blander sig for kan jeg ikke gennemskue.....

jeg synes da også det er snobbet hvis man KUN køber "mærkevarer" fordi der er en facade udadtil der skal holdes.... men jeg tænker meget over at Nikoline´s vinter påklædning er af det, jeg mener, er god kvalitet...

Nej men altså, hvorfor så skrive det!?
Vi køber da osse kvalitets flyverdragt til vores datter, det er noget vi har valgt og gøre nu når hun begnder og bevæge sig meget. Så er åndbarheden og det hele vigtigt.
Jeg forstår dig skam godt.

Anmeld

17. august 2009

jannie

nej ved heller ikke lige hvad jeg blander mig for - men syntes nu det virker både fordømmende og nedsættende at skrive det med at det er sjuskeri at handle sådanne varer i bilka osv. og så var det ikke fordi jeg mente du var snobbet men fordi jeg mente at jeg var enig med hende i det hun skriver med at handle i bilka. at du så føler dig truffet var ikke meningen...

men håber du finder det du søger og så skal jeg ellers nok skynde mig at få enden ud af dit indlæg.....

jannie

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

jannie skriver:

nej ved heller ikke lige hvad jeg blander mig for - men syntes nu det virker både fordømmende og nedsættende at skrive det med at det er sjuskeri at handle sådanne varer i bilka osv. og så var det ikke fordi jeg mente du var snobbet men fordi jeg mente at jeg var enig med hende i det hun skriver med at handle i bilka. at du så føler dig truffet var ikke meningen...

men håber du finder det du søger og så skal jeg ellers nok skynde mig at få enden ud af dit indlæg.....

jannie

hvis du nu læser indlægget een gang mere så kan du se at jeg ikke skriver det er sjuskeri at købe i Bilka osv... men at jeg bruger det for at illustrere hvad det er der bliver skrevet om mig...

Anmeld

17. august 2009

pernille_p87

Jeg ved de har nogle tilbudsvarer i Ønskebørn. Vi købte en lilla flyverdragt til 300 som var sat ned fra 600. Og når du nu leder efter kvalitet så var det jo et godt sted og kigge hvis du har muligheden. Vi købte godt nok str. 86, men der var rigtig mange så mon ikk de også har i 80 nogle steder.. :-)

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

pernille_p87 skriver:

Jeg ved de har nogle tilbudsvarer i Ønskebørn. Vi købte en lilla flyverdragt til 300 som var sat ned fra 600. Og når du nu leder efter kvalitet så var det jo et godt sted og kigge hvis du har muligheden. Vi købte godt nok str. 86, men der var rigtig mange så mon ikk de også har i 80 nogle steder.. :-)

ja jeg har nemli også været i vores Ønskebørn og babysam.... begge steder var der gode tilbud, men kun regndragter str. 80 ingen flyverdragter :0( og jeg tror at 86 bliver for stor.... men det er svært at vide :0)

Anmeld

17. august 2009

pernille_p87

Øv øv... Ja så skal man næsten have hende med ud og prøve den, og det er også bare så bøvlet :-)

Anmeld

17. august 2009

Ni-ko-li-ne

pernille_p87 skriver:

Øv øv... Ja så skal man næsten have hende med ud og prøve den, og det er også bare så bøvlet :-)

ja de burde jeg faktisk... eller købe den med hjem og så få lov at bytte den hvis den ikke passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.