Er anonym af hensyn til min familie
er er simpelthen så træt og slidt, har 2 små børn, og har 4 uger til termin.
Min mand arbejder nat så er alene med ungerne. Af flere årsager ka jeg ikke ta ud til nogle af bedsterne og er ordret i ro pga bækkenløsning og begyndende svangerskabsforgiftning. Er ikke mindst frustreret over min søster som igen igen trækker alle ressourcer fra mine forældre, hvis verden går i stå så snart der er det mindste. Hvilket gør at himmel og jord sættes i bevægelse, lige nu er hun indlagt, og intet forklarligt på hendes symptomer, som har svinget forskellige steder i kroppen hele ugen.
Det et er langt fra 1 gang det sker, og hver gang der er det mindste sygdom, bliver det pisket op.
Jeg fik så meldingen i går om at min mor ikke kunne rumme mit sygdom(i forbindelse med graviditet) eller hvis jeg skulle indlægges osv. Blev virkelig ked af det, da der ingen tilbud har været om hjælp på noget tidspunkt, vi har ikke bedt, forventet eller fået nogen former for hjælp, og slam så blev der lukket i, inden jeg havde tænkt at spørge. Blev også ked af hun tror jeg vil bede om hjælp, med mindre det er livsnødvendigt når min søster pt fylder så meget.
Så nu sidder jeg her, slidt og træt i kroppen, og frygter blodtrykket, uden mulighed for hjælp, og føler mig afvist på forkant, og at jeg på ingen måde kan tillade mig andet end at holde skansen. Frygter at der skal ske noget, jeg skal gå i fødsel eller jeg skal få det værre, for det kan min mor ikke rumme, og svigerne har flere aftaler de næste 2 uger udenbys, og de havde endda "spurgt os om lov" inden, da de andre Bedster kunne hjælpe hvis der skulle ske noget, og nu er alt min backup forsvundet.
Er så så ked af det, for det er hver gang, og så står vi der, og vi skal nok klare den men hvor kunne det være rart med noget støtte. Så træt af at blive set ned på hvis jeg siger det mindste for jeg kan ikke tillade mig at sige det mindste og de få gange jeg har fået lidt hjælp, hører jeg så for, bla at min mor overnattede hos os på sygehuset den 1 nat, efter nr 2 var kommet, og det var jo lige så meget for at give mormor en god oplevelse og en unik mulighed
skal vist bare affinde mig med at være alene lm tingene, og have absolut nul forventning om det mindste støtte, opbakning eller glæde på vores vegne, fra familien. Fortsat klare os selv, men hvor gør det ondt
noget af det som gør så ondt, er mine forældres vennepar, de er begyndt at se skævt til mig, og forhuder nærmest mine forældre og mener de bare gør alt for deres børn og familie osv osv. Ja det er også rigtigt da de jo ser alt det de gør for min søster, de ser bare ikke det ikke gælder her, der er det bare tom snak, og det kan jeg ikke overskue. Jeg skulle hente noget ved mine forældre, og i løbet af 2 uger kunne de sket ikke overskue det, og endte med vi måtte droppe det, men de ville køre over 300 km for at hente min søster, køre over med en lampe hun ikke gad have med i toget !