Træt, slidt og svigtet :( langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Rigtig sødt af dig, men skriver jeg er jeg bange for nogen kan finde ud af hvem jeg er, og finder min familie ud af det her, bliver det en katastrofe både for dem men de skal nok sørge for jeg får at høre og betale for det  

Må jeg spørge om noget?

Er dine forældre eller navnligt din mor helt rask i den øverste etage?

En mor der cutter sin datter i flere uger og bagefter snakker om selvmord, det er sgu da ikke normalt

Jeg syntes du skal acceptere at du ikke har en tryg familie i dem, leve dit eget liv, og så skide højt på hvad de og hvad de ikke bebrejder dig for og skid så på deres venner mening, de er da fuldstændige ligegyldige i dit og din familie liv.

Brug din energi på de personer som vil jer det godt istedet for at kæmpe en kamp hvor det lader til at du er taberen

Håber ikke jeg gør dig ked af det, jeg skriver bare min ærlige mening

PS din søster gider jeg slet ikke kommentere, men for filan hun får det svært når hun ikke har sin mor og far mere

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Rasta(wo)man

Det virket som om Dine forældre er som min mor og stedfar. Min søster er alltid både nr et to og tre. 

Jeg bor i Malmö og vil også gerne hjælpe. 

Bare skiv til mig privat besked hvis du har brug for det

jah bless

Anmeld

14. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det er nemmere sagt end gjort MEN du er nødt til at vise din mor at du ikke accepterer at hun kører rundt med dig!

Hun giver dig dårlig samvittighed over I ikkr har snakket. Hun nævner selvmord. Hun kører rundt med dig! 

Hvis det var mig, så havde jeg ladet være med at kontakte hende. Kun snakke med hende, når hun selv tager kontakt. 

Jeg kan godt forstå, du er frustreret. Kram! 

Anmeld

14. juni 2014

Sabone

Anonym skriver:

Rigtig sødt af dig, men skriver jeg er jeg bange for nogen kan finde ud af hvem jeg er, og finder min familie ud af det her, bliver det en katastrofe både for dem men de skal nok sørge for jeg får at høre og betale for det  

Du må gerne skrive pb, hvis det er! 

Synes det er vildt tarveligt, at du skal stå i den situation!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.