Jeg skriver lige om ano. for ikke at udstille dpmor, hvis jeg sku blive genkendt..
Blev idag ringet op af farmor og farfar, at mit barn var blevet bidt i håndledet af dagpleje morens hund..
Det var h*n's første dag i 6 måneder, da dp har været syg..
De skulle ud og lege i haven, dagplejen moren skal hjælpe den mindste ned af et trin og mit barn løber selvfølgelig bare om i haven..
Hunden som så var i udestuen, for skubbet havedøren op .. Så uheldigvis opdager ingen at hunden er sluppet ud, og mit barn vil selvfølgelig sige Hej og eftersom der ikke er nogen til at kigge efter hunden, som i øvrigt HADER børn, wupti så bider den..
Jeg ved godt det bare er et uheld, dp er virkelig ked af det, og forsikre om det ikke sker igen.. Umiddelbart tror jeg ikke dagpleje pædagog er informeret og bliver det nok heller ikke medmindre vi gør dem opmærksom..
Mit barn har fået bidemærker på over- og under håndled, under håndled er et grimt, lidt stort sår.. Og det hele kræver at h*n skal have plaster på nogle dage, samtidig er h*n kommet på pencilin.
Jeg overvejer stærkt en sygedag med mit barn i morgen, da dp ikke har mulighed for at kontrollere om plasteret sidder ordentlig hele tiden, og det er allerede faldet af MANGE gange.
Hvad ville i gøre, hvad gør man.. Vi er utrolig glade for dp, men vi stoler på ingen måde på hunden..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld