Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Jeg har netop bestilt to fantastiske kugletæpper.. Et i farven på billedet til isabellas værelse og et i grønnenuancer og med lidt sort i, til stuen.. Nøj hvor jeg glæder mig til at modtage dem
Jeg har netop bestilt to fantastiske kugletæpper.. Et i farven på billedet til isabellas værelse og et i grønnenuancer og med lidt sort i, til stuen.. Nøj hvor jeg glæder mig til at modtage dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har i dag købt denne smukke vase, elsker den allerede vi har lige malet stuen så der trængte til ny i vinduerne også....
Loa skriver: De er så fede! Og så mange farve kombinationer... Suk havde jeg bare mange flere værelser
De er så fede! Og så mange farve kombinationer... Suk havde jeg bare mange flere værelser
Ja så flotte, og skønt de findes I så mange farver! ja det er lige det hihi
Alexander&Lærke skriver: Jeg har i dag købt denne smukke vase, elsker den allerede vi har lige malet stuen så der trængte til ny i vinduerne også....
Den er så flot !
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Jeg har lige købt lidt tøj da vi sku til by fest. Købte et par sorte stumpebukser fra vero moda og en silke top fra denim hunter. Også købte jeg en vandfast øjnskygge som jeg lige ska lære at bruge.
Jeg har lige købt lidt tøj da vi sku til by fest. Købte et par sorte stumpebukser fra vero moda og en silke top fra denim hunter. Også købte jeg en vandfast øjnskygge som jeg lige ska lære at bruge.
Hvad er det for noget vandfast øjenskygge?
Aalborg_Pigen skriver: Hvad er det for noget vandfast øjenskygge?
Aalborg_Pigen skriver: Ej sådan nogle vil jeg gerne have! Jeg er så vild med dem. Hvad måtte du af med for dem?
Ej sådan nogle vil jeg gerne have! Jeg er så vild med dem. Hvad måtte du af med for dem?
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Ka ik engang huske hva det hedder det er sådan noget gejl min frisør køber hjem engang imellem. De er top fede men mega træls at ligge da de er flydende
Ka ik engang huske hva det hedder det er sådan noget gejl min frisør køber hjem engang imellem. De er top fede men mega træls at ligge da de er flydende
Sådan noget kan jeg slet ik finde ud af
Loa skriver: Prøv at kig på Madeinnepal's hjemmeside. Der er der både standard tæpper og man kan lave sit eget Jeg valgte selv farverne så de passede til isabellas værelse og vores stue.De ser bare SÅ fine ud
Prøv at kig på Madeinnepal's hjemmeside. Der er der både standard tæpper og man kan lave sit eget Jeg valgte selv farverne så de passede til isabellas værelse og vores stue.De ser bare SÅ fine ud
Det tjekker jeg lige ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128