Hvad er det sidste du har købt til dig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2014

Muffin_girl

Lullaby skriver:

Nja, vi har ingen penge i øjeblikket så det er mere af nød end lyst. Ville ønske at jeg bare en gang imellem kunne købe noget af lyst..

Ja den følelse kender jeg godt, sådan har jeg det også, og er kun fordi jeg havde gavekort fra min fødselsdag. 

Jeg glæder mig i hvert fald til jeg er udlært om dag, og stiger i løn, det andet er altså bare træls ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2014

Muffin_girl

Janey skriver:

Jeg fik den ret billigt denne gang til kun 3400,- med KLM men plejer at komme af med omkring 4000,-

Det var alligevel langt billigere end jeg troede Fedt. 

Anmeld

16. juni 2014

Muffin_girl

esioul skriver:

Det her skilt

Nej hvor fint

Anmeld

16. juni 2014

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Så købte jeg lidt mere

Jakke før 3200.- nu 150.-
Jeans før 1000.- nu 150.-

Hvor dælan har du købt det ?  

Anmeld

16. juni 2014

Nadia&Daniel

Aalborg_Pigen skriver:

Hvor dælan har du købt det ?  

Tiger of Sweden havde noget som de skulle af med nu og her så var heldig at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt

Anmeld

17. juni 2014

Musse1971

har lige købt denne her ring - fordi den passede til et led på mit Story armbånd ..... i love it ;-)

øv kan ikke finde ud af sætte billeder ind...der kommer bare sådan et spørgsmål tegn... hm...

men er et link til den  ring story

Anmeld

17. juni 2014

BabyMus

Har været i Change hvor der har 50% på alt og købe tre nye bh'er. Og så et tørklæde i Saint Tropez som også var med 50%. Dejligt med udsalg.

Anmeld

17. juni 2014

BabyMus

StineW79 skriver:

Hov kom lige til at købe noget igen i går købte et par sneakers fra Friis Company. Der er glimmer på og gule snørebånd. Thea insisterede på at Mor dem mangler du altså, så var jo nød til at købe dem

En top fra Ze-Ze i sort med guld foran. Den mente thea heller ik jeg ku undvære, fordi jeg så så smuk ud i den... 

Det jeg endlig sku ha var shorts, så det var jeg jo også nød til at købe, så det blev til et par fra Zhenzi.. 

Ka desvære ik ligge billeder ind fra min mobil. Vh stine

Smart, så skal du da bare have hende med ud at shoppe hver gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.